Mijn naam is Floris van Dam en ben al heel lang een mini freak!
En heb nu eindelijk een nieuwe mini cooper , nieuw model besteld die jammer genoeg pas in week 9 komt.
Kijk er al echt naar uit om met de mini club een dagje op pad te gaan.
Heb gister ongeveer ander half uur naar al foto's zitten kijken.
Je hebt hem echt al helemaal uit elkaar gehaald man ongelofelijk.
Maar het is het waard geweest want hij ziet er echt super uit!!!
Welkom op het forum, en weer een nieuwe R56 rijder erbij
Ook hier het lange wachten, besteld eind september en pas aflevering in week 5
Maar we redden je er wel doorheen
het zal er net om hangen bij je, aflevering week 9, maar bij het topic events kan je alles lezen over de eerste rit met de R56 erbij op 25 februari, New meets incredibly new
heb er toevallig vorige week ingereden, rijd echt super!!!
Heb in het verleden wel met Cooper S gereden das nog beter maar laat de potemonee deze keer niet toe.
Zat wel te twijfelen, een cooper s uit 2004 of een nieuwe mini cooper uit 2007.
Maar jij heb helemaal lang moeten wachten dan.
Heb speciaal een mini als wall paper op mijn kantoor staan zie ik hem tenminste nog elke dag!!
Als je HIER KLIKT krijg je de lijst met toekomstig R56 bezitters (actief op het forum) te zien.
Het lijkt me leuk als ik ook jou aan deze lijst toe mag voegen. Ik heb dan de volgende informatie nodig:
-Colour Line: Kleur van de colour line? Dan is ook jouw lijstje compleet!
Welkom bij de club! En welkom bij de club wachtende op hun nieuwe MINI!! Jammer dat je waarschijnlijk nét niet mee kan met de rit op de 25ste Februari met je eigen auto.... Je kan er natuurlijk altijd een proberen te lenen van de dealer! Klinkt als een mooie combinatie, die Cooper van je! Hopelijk tot snel een keer op een van de meetings!
Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe MINI.
Er zijn voldoende keren dat je mee kunt doen met een rit, zie evenementen kalender. Enne het is heel verslavend kan ik je vertellen.
Er leuk allemaal die reacties kan niet wachten om jullie en de auto's in het echt te zien!!
Prettig weekend allemaal en voor diegene met mini rijse van het weekend