Hoi Allemaal,
Vandaag de handtekening gezet onder het koopcontract van een Mini Cooper S Roadster voor mijn vrouw.
Ze wilde al een tijd een mini. Ik had een mooie dichte Mayfair uitvoering gezien in het noorden van het land. Aangezien ik nog nooit in een Cooper S had gereden 2 weken geleden bij Ekris in Velp langs geweest.
Daar hadden ze op dat moment geen dichte Cooper S om proef te rijden... Die was namelijk net verkocht.
Kreeg aangeboden om in de Demo auto van de verkoopster te rijden. Dit was ook een Cooper S maar dan de nieuwe Roadster.
Ik had nog nooit er een live gezien. Wow wat een bommetje. JCW pakket erop... Dus dakje eraf en proefrijden maar.
Even snel langs huis. Ja dat zag ze ook wel zitten... :-)
Vandaag dus de deal rond gemaakt voor een Cooper S Roadster met wat leuke opties erop (JCW, Chili, Wired, City, sportonderstel, Always open, Sport stripes, Leder Lounge Toffy, HK-installatie, Lighthouse)
Kleur is Eclipse Grey Metallic.
Vrijdag kunnen we hem ophalen. Er zullen dan wel wat foto's volgen voor de liefhebber/liefhebsters
Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Klinkt goed.
En waar mogen we hem zien rondrijden, omgeving Arnhem of zo?

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Iets meer naar het zuiden; regio Nijmegenthe blue lobster schreef:Klinkt goed.![]()
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Prachtige kleurencombi
! Een roadster is heel gaaf!
Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten! Heel veel plezier
!

Gelukkig hoef je niet heel lang te wachten! Heel veel plezier

- Kees en Annet
- Racende reporter
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gave MINI en veel plezier ermee. Ik ben benieuwd wat je van het "Lighthouse" optiepakket vindt. Dat is een pakket wat niet heel vaak gekozen wordt (met de adaptieve koplampen).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja Linda heeft het goed " verkocht"... 
Ik zal eens in de gaten houden wanneer de eerste meeting is. Ik zag al een tunnelrun in Amsterdam binnenkort. Dat lijkt me erg gaaf! Dan leen ik de auto van mijn vrouwtje wel even
Ook de nachtrit lijkt me erg mooi om te doen.
@Marcel; Ik had geen keuze qua opties. Dit was een voorraad auto met eigenlijk wel de meeste opties erop die ik ook zou willen. Lighthouse was voor mij geen "must". Zal in dit topic wel laten weten hoe het werkt en anders zie je het tijdens een meeting wel een keer.

Ik zal eens in de gaten houden wanneer de eerste meeting is. Ik zag al een tunnelrun in Amsterdam binnenkort. Dat lijkt me erg gaaf! Dan leen ik de auto van mijn vrouwtje wel even

Ook de nachtrit lijkt me erg mooi om te doen.
@Marcel; Ik had geen keuze qua opties. Dit was een voorraad auto met eigenlijk wel de meeste opties erop die ik ook zou willen. Lighthouse was voor mij geen "must". Zal in dit topic wel laten weten hoe het werkt en anders zie je het tijdens een meeting wel een keer.
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zag het maar ik moet al bij vrienden langs om hem te laten zien...boris_brznjef schreef:Gefeliciteerd!
Als je wilt is er vrijdag avond een meeting op de foodstrip te 020.Excuus om te sturen en te showen:-)

Onze sponsors