goedenavond mensen..
even snel mezelf voorstellen
mij name is joey
ik rijd in een. Mini cooper s, daarnaast heb ik nog een volvo en een fireblade 1000rr hrc uit 2012
mijn mini komt uit 2006. naar mijn mening een erg leuke auto
hij gaat binnen kort ook na beek motorsport voor een stage 5 of 4
Graag jullie mening hierover
alvast bedankt
gr joey
Mijn Cooper S uit 2006
- darkwave
- 4 op een rij!
Bericht
weer teveel kilometers gemaakt deze maand....
Hallo Michel, welkom!
Heel veel plezier met je S
Kun je wat foto's plaatsen? En succes met de tuning, mijn ervaring met Beek is dat ze je heel goed adviseren, gewoon een keer langsgaan. Zie verder ook de topics op dit forum, er is genoeg te lezen
Heel veel plezier met je S

Kun je wat foto's plaatsen? En succes met de tuning, mijn ervaring met Beek is dat ze je heel goed adviseren, gewoon een keer langsgaan. Zie verder ook de topics op dit forum, er is genoeg te lezen

- TTman
- Nieuw Lid
Bericht 
We rijden een Bmw 330i xdrive en wilde weer eens wat anders. Moet natuurlijk wel weer strak sturen. Tsja dan is de keuze lastig en met 2 kleine kinderen. Totdat we de Countryman zagen staan! We waren gelijk om en hij is nog ruim ook! En hij rijdt helemaal top!
Eens kijken of we ook Mini freek worden. De Mini verkoopster zei van wel
Nog 3 weekjes wachten en dan is het zover!

We rijden een Bmw 330i xdrive en wilde weer eens wat anders. Moet natuurlijk wel weer strak sturen. Tsja dan is de keuze lastig en met 2 kleine kinderen. Totdat we de Countryman zagen staan! We waren gelijk om en hij is nog ruim ook! En hij rijdt helemaal top!
Eens kijken of we ook Mini freek worden. De Mini verkoopster zei van wel

LOVE
Onze sponsors