Hallo Allemaal,
Even voorstellen: mijn naam is Hendrik en sinds ik besloten had dat er een Mini moest komen heb ik al vele uurtjes op deze leuke site rond gekeken!
Na mijn eerste gedachte dat het een Mini One moest worden die ik zou laten chippen zodat ze lekker snel zou worden veranderden mijn gedachten meer en meer en is het dan toch een S
geworden!!
Ik moet nog een weekje wachten maar ik weet zeker dat mijn geduld beloond zal worden!
Wellicht dat wij elkaar eens ontmoeten op een treffen!!
Aangenaam!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hier, zag de plaatjes al in de Gallery
Re: Aangenaam!
Hendrikus schreef:Hallo Allemaal,
Na mijn eerste gedachte dat het een Mini One moest worden die ik zou laten chippen zodat ze lekker snel zou worden veranderden mijn gedachten meer en meer en is het dan toch een S
geworden!! die gechipt moet worden!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met de aankoop van je Sje! Geweldig wagentje waar je veel plezier aan gaat beleven!
Zeker een keer op een van de meetings komen, want als je dat eenmaal een keer gedaan hebt wil je niet meer anders.
Veel plezier ermee en vergeet ons niet zo nu en dan in te lichten over je ervaringen!
Zeker een keer op een van de meetings komen, want als je dat eenmaal een keer gedaan hebt wil je niet meer anders.

Veel plezier ermee en vergeet ons niet zo nu en dan in te lichten over je ervaringen!

Onze sponsors