Even voorstellen...

Stel je hier even voor.
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Even voorstellen...

23 dec 2006, 18:53

Post al een paar dagen rond hier maar dan nu toch maar een 'formele' introductie.

Ik heb afgelopen woensdag een R56 Cooper S besteld. Verwachte levering ergens in Maart.

Specs:

Black Metallic
Carbon Black Punch Leather
Chili Package
Sports suspension
LSD
Heated Mirrors and wipers
Tinted rear windows
Colour line cream white
Anthracite roof stuff
Piano Black interior
White indicators
18" Black JCW rims
Chequered flag on the roof

Wat meer over mij:

Woon al m'n hele leven (22 jaar) in Amsterdam. Deze Mini wordt mijn eerste auto. Ik had al langere tijd behoefte aan een eigen auto maar sinds ik een eigen bedrijf begonnen ben heb ik ook de financiele mogelijkheden gekregen om wat leuks te kopen.

Ik ben een grote fan van autosport, sportwagens en evenementen met exclusieve auto's. Afgelopen 6 maanden o.a. naar de Gumball 3000, Cannonball 8000, (Quote) Challenge en Carbon Black geweest.

Volgend jaar staat o.a. een rally in oost europa en de Cannonball Run van Miami naar Los Angeles op het programma.

Groeten

Des
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 dec 2006, 20:13

Welkom Hier Des!

Klinkt als een gave bak! Hele mooie eerste auto ook... Ga je ook de JCW kit monteren als die verkrijgbaar is?

Ben je van plan om ook eens een keer mee te doen aan zo'n cannonball 3000 race? Leuke gezelschap met al die sport wagens...

Succes met het wachten op je Mini!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

23 dec 2006, 21:00

Hallo Des en welkom.

Mooie eerste auto 8) :)

Ook een leuk lijstje aan evenementen.

Zelf meedoen is echter ook heel leuk en dat kan natuurlijk ook met je MINI al is dat natuurlijk niet zo spectaculair als een Gumball. Als je b.v. dit jaar mee naar Cotswold was geweest had je 159 andere MINI's gezien en als je de rit mee had gereden in de 'snelle' eerste groep had je je handen vol gehad om de MINI op de weg te houden :)

Veel plezier hier en we hopen je een keer te zien op een meet :rijden
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 dec 2006, 21:06

Hey alsnog welkom hier dan maar :)) . :wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2006, 21:29

Welkom op het forum en wellicht tot meets op 1 van de leuke meetings :D:D
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2006, 21:59

gaaf! :D
wat voorn bedrijf run je?
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 dec 2006, 22:18

Welkom, doe je goed voor je eerste auto :P
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 dec 2006, 22:34

Klinkt allemaal goed zeg! Bij zowel mij als m'n pa is het een droom om een keer met een van de auto's aan de Gumball mee te doen! Quote Challenge is ook prima! :mrgreen: Dus dat gaat er zeker eens van komen!

Ik ben net als Sid wel benieuwd naar wat je voor een bedrijfje opgezet hebt! 8)
Afbeelding
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 dec 2006, 00:36

Bedankt voor alle reacties en het warme welkom!

@MiniMatt: Ik twijfel nog over de JCW kit. Zoals ik in het topic over de JCW kit in het R56 Tuning forum al schreef klinkt het wel interessant maar daar werden meteen een aantal andere opties geopperd. Dus eerst even afwachten hoe de R56 bevalt en wat de mogelijkheden zijn. Dit jaar ga ik 3 rallies zelf rijden.

@Berthil: Ben zeker van plan de meeting mee te nemen naar een aantal evenementen en ben ook zeker van de partij op wat meetings :mrgreen:

@Sid: Consultancy bedrijf met name gericht op internet. Ecommerce, marketing en zo'n beetje alles wat daarbij komt kijken.

@CooperS-indiblue: De Gumball is op dit moment verre van mijn favoriete rally mede door wat problemen die ik met de organisatoren gehad heb en problemen die deelnemers met hun gehad hebben. De Quote Challenge was erg gezellig afgelopen jaar, wel echt een Nederlandse aangelegenheid en kan zich (nog) niet meten met een aantal internationale rallies. Mocht je op zoek zijn naar een leuk weekje rijden met een aantal andere auto enthusiasten kan ik je wel wat tips geven.

Afgelopen jaar heb ik o.a. de start van de Gumball 3000 in London gedaan in een BMW M3. Dat was wel supergaaf, zoveel mensen op de been in hartje London, straten afgezet, beetje babbelen met Bam Margera van Jackass voor de start en een ongelovelijke hoeveelheid supercars. Verder bij de start en finish geweest van de Quote Challenge in Dresden/Kopenhagen. Checkpoint van de Cannonball 8000 bezocht in Brussel. Carbon Black dat is opgericht door een oud Gumballer gevolgd van Zuid Engeland naar Milaan en een BMW 645ci gereden van Geneve naar Milaan. Dat was zeker de mooiste ervaring van het afgelopen jaar. In een groep met een Carrera GT, Bentley Continental GT, McLaren SLR en Porsche Turbo Convertible over de bergen in Zwitserland naar de snelwegen in Italië. De Italiaanse politie vond het allemaal prachtig en de BMW reed comfortabel met de kap naar beneden de limiter in (250km/h).

Ik heb een paar duizend foto's van de evenementen waar ik ben geweest afgelopen jaar, als jullie het leuk vinden kan ik er wel een paar posten.

Groeten

Des
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

24 dec 2006, 01:05

Hoi Des ,

Welkom , mooie mini heb je in het vooruitzicht.

Boudie
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2006, 05:14

Welkom hier! En veel plezier alvast met je nieuwe topwagen! :D

Greetz Henk
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2006, 10:23

Hey Des, je hebt echt een mooie mini uitgezocht 8)
Nu dat rot wachten nog.

Die cannonballrun dwars door Amerika lijkt me wel erg gaaf.

Tot eens op een meeting, die er genoeg georganiseerd worden :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 dec 2006, 11:19

Ja het klinkt inderdaad allemaal erg spannend zo die races. Ik probeer het ook te volgen via het internet onder andere, maar we zijn nog niet echt serieus achter een inschrijving aangegaan. Meestal is dat omdat als we dat niet meteen doen het er niet meer van komt.
Afbeelding
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

24 dec 2006, 12:52

Thanks Boudie & Henkietenk!

@MINIJCW: Die cannonball run wordt zeker lachen. De organisator heeft me gevraagd om een aantal pitspoezen van checkpoint naar checkpoint te scheuren in een 6.1 Hemi V8 :mrgreen:

@CooperS-indiblue: Die meeste rallies kosten ook bakken met geld. Afgelopen jaar was ik alleen al iets van 15 duizend euro kwijt aan reiskosten en hotels en dan deed ik nog niet eens mee. Maar het hangt er vooral van af wat je zoekt, of je een superluxe rally zoekt die meer om het feesten draait dan om het rijden of een rally die juist vooral draait om het rijden. Met internationale deelnemers of voornamelijk Engelsen want de meeste rallies komen uit de UK. En zoals met alles betaal je bij sommige rallies ook voor de naam. Gumball 3000 kost dit jaar 28.000 pond, iets meer dan 40.000 euro voor een week! :s

Terwijl je voor misschien 8.000 euro per team een top week hebt met een minder bekende rally. En dat heeft ook weer voordelen ten op zichte van de politie in met name duitsland en frankrijk.
Des - GT spirit . com

Current ride:

Ex rides:
Casablanca White Audi S8
ron
One wheel wonder
One wheel wonder

29 dec 2006, 19:21

Coole Mini heb je besteld. Super!

In ieder geval welkom en erg veel plezier met je eerste Mini! :)

Terug naar “Who are U?”