minidocter in spe

Stel je hier even voor.
minidocter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

minidocter in spe

17 mar 2013, 11:20

hallo mede mini liefhebbers,

Ik ben op het moment in bezit van een r56 chili red mini (met schade) die ik uit duitsland heb gehaald met het oog op de verkoop.
Misschien niet de way to go maar mijn doel is uiteindelijk een mini cooper s die aan al mijn specificaties voldoet te kunnen kopen.
Tot die tijd gebruik ik mijn kennis om mini's uit het buitenland te halen en te repareren en langzaam maar zeker mijn kennis uitbreiden en tegelijk steeds een stapje omhoog te kunnen gaan.
Het mooie van deze manier is dat tegen de tijd ik mijn beoogde mini heb ik ze binnen en buiten ken.
Ben erg blij lid te mogen zijn van een forum waar de echte liefde voor de mini is en ik weet zeker dat wij veel voor elkaar kunnen betekenen in de toekomst.

Ik zal foto's van het project uploaden zodra ik een paar stappen heb doorlopen van het herstel en zal proberen mijn beginners fouten betreffde het invoer proces mee te delen, zodat als een ander dit wil gaan doen hij/zij deze fouten niet hoeft te maken.
Hayward
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 mar 2013, 11:39

Goed streven! . Een tip....... er is hier heel veel expertise maak daar gebruik van.

Ben benieuwd naar jouw leerproces

Veel plezier en succes!
minidocter
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

17 mar 2013, 11:45

bedankt hayward,

Het is zeker de bedoeling de expertise van de forum leden te kunnen gebruiken en weer te delen.
En nieuwe informatie weer erin te brengen zodat wij met ze allen dit forum het beste mini forum is die er is.
Dus mochten de leden technische informatie hebben (schema's, tekeningen en links enz) dan zou ik deze graag ontvangen zodat ik het kan proberen in een soort van database in te voeren.

Terug naar “Who are U?”