Ondanks dat ik zelf een Volvo rijder ben (zonder pijp / hoed)

Zie het als een tweede hobby naast de Volvo.
Mijn vrouw reed tot voor kort in een Peugeot 206 en het werd hoog tijd om die te vervangen voor wat anders.
De MINI heb ik (en mijn vrouw natuurlijk ook

Na wat inlees werk, waarvan ook veel op dit forum, besloten om op zoek te gaan naar een R50 Cooper van na de facelift.
Op technisch vlak mag ik de keuzes maken, kleur wordt dan (uiteraard...) besloten door de vrouw

Met als gevolg dat er nu een Electric Blue MINI Cooper van augustus 2004 op het oprit staat!
De koets dezelfde dag nog even netjes gepoetst. Interieur / motorruimte / velgen moeten nog, maar met dit weer (sneeuw) zie ik het nog niet echt zitten om daar buiten mee aan de slag te gaan...
Verder ben ik eigenlijk nog op zoek, naar wat informatie met betrekking tot de uitrustingsniveaus van de auto (wat zat in welk pakket en overige opties).
Mijn zoekacties op internet hebben me nog niet direct een folder opgeleverd uit die tijd, heeft iemand hier misschien nog wat tips waar ik daar wat informatie over kan vinden?
Tot slot nog even een impressie van de andere auto (waar zowel de techniek als de kleur mijn keuze was

Een V70R uit '98, samenvattend: 5 cylinders, 250pk, 350nm en een grote kofferruimte...
Een beetje onder het motto van: Een Ikea kast vervoeren met 250 km/h, je moet het een keer gedaan hebben