Ondertussen is het tijd geworden om mijzelf ook maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Björn, 42 jaar oud en ik woon in de buurt van Amstelveen. In het dagelijks leven vlieg ik vliegtuigen voor een Belgisch/Ierse maatschappij.
Na een leven vol met snelle auto's (Lancia Delta EVO, handje vol Impreza's GTT/STi's, Golf V GTi, Corvette C5) wordt het tijd om, ivm met mijn scheiding, mijn laatste speelgoedtje te verkopen, mijn Porsche Boxster S. Tijd voor een nieuwe auto dus!
Ik ben al langere tijd gek van Mini's en heb in het verre verleden het "origineel" nog wel eens gereden. Mijn volgende auto moet dus een Mini worden.
Ik wandel al een poosje op dit forum om de aankooptips, eventuele problemen en do's and don'ts te bekijken. Ondertussen is de zoektocht voorzichtig begonnen (Porsche moet eerst verkocht worden), maar de keuze is gemaakt. Het moet een R53 worden, niet te hoge km stand en een aantal leuke opties. Hyper blue of grijs, maar je zult zien dat ik gewoon met een rode thuis kom.

Ondertussen heb ik al een hoop inspiratie opgedaan via dit forum, dus ik vrees dat ik niet met mijn vingers van een Mini af kan blijven.

Heb je vragen? Stel ze gerust.