Na een tijdje rondneuzen en veel proefritten

Hierna is het natuurlijk ook zaak lid te worden van dit forum en me even voor te stellen.
Mijn naam is Rene , ben inmiddels al weer 40

Ik werk in de ICT, en dit zal onze 1e MINI worden.
Eigenlijk waren we niet eens echt op zoek, maar ach we hadden vakantie en dus ook even over de auto boulevard....waar we dus ook tegen deze MINI aanliepen....eigenlijk wilden we al een tijd een 2-zitter, dus een proefritje was snel bestelt, en daarna werd de speurtocht wat serieuzer

Een 2e hands of DEMO had de voorkeur, echter aangezien ik perse automaat wil rijden (is zo relaxed..)bleek dit niet mogelijk...welgeteld staat er in heel de nederland en duitsland 1 van te koop en dan ook nog helemaal in munchen.....dus dan maar naar een nieuwe kijken.
Uiteindelijk na veel gepingel en onderhandelingen zijn we er uit gekomen en is hij dus bestelt

We gaan hierbij van een heel verstandige Skoda Yeti naar deze echte fun auto :-) een hele omslag dus....nu nog wel ff 2 maandjes geduld hebben.
Mbt de bestelde auto:
Zoals gezegd een Coupe S automaat...met daarbij de gebruikelijke opties Chillie en Wired...tevens mooie leder stoelen (leather lounge) en een leder dashbord...verder nog een tigtal opties zoals verwarmde stoelen, voorruit verwarming, dimmende spiegels, chroom accenten, donkere achterruiten etc. een mooie volle versie dus....
FF ter illustratie wat plaatjes vanuit de configurator: