Ben Wendy 27 jaar oud en werk in het dagelijkse leven in de verzekeringen bij een tussenpersoon. Al sinds de mini uit is al gek van mini's maar eigenlijk nooit van gekomen er een terijden.
Begonnen met een Peugeot 106, daarna een Seat Ibiza een tijdje een golf 3 cabrio gehad. Deze verkocht omdat het echt niet praktisch was. Een Seat leon topsport gereden en toen een Audi S3 (mijn man is gek van audi's vandaar, maar ik was er niet echt gek van). Tot mijn grote verassing paar weken terug belde m'n man dat hij een verassing voor me had... Mijn eigen mini cooper

Gaat om een Cooper in pepper uitvoering met o.a stoelverwarming, schuif kantel dak enz.. erg blij mee natuurlijk. Enigste wat we tot nu toe hebben veranderd zijn de 18 inch wielen, en de auto gaat binnenkort naar de spuiter voor een Parelmoer wit dak en de neus opnieuw laten spuiten.
Wil dan nog een setje verstralers erop, andere grille enz maar eerst maar eens genieten. Hoop hier nog een tijd leuk mee tekunnen lezen en aanwezig tezijn