Een enkeling kent mij misschien wel als eigenaar van Keenondots. Wij sponsoren al lange tijd de hosting van deze site en dit forum. Ik heb 2004-2007 een MINI Cooper gehad. Ook wel mijn gezicht laten zien bij de MINI2 club en destijds een Cotswold Run gedaan.
Daarna lange tijd 'echte' auto's met ruimte enzo. Sinds vandaag weer een leuke 2e auto: een 2005 MINI Cooper S. Het bleek dat Fabian (Smudde Enschede) ook nog een tijdje in deze auto gereden heeft.
Hoewel ik deze of vergelijkbare auto graag bij Fabian gekocht had, kon ik deze niet laten staan. De auto past precies in mijn plaatje: facelift model, Chili met Xenon, Harman Kardon, geen schuifdak, Chrono Pack, etc. En de afgelopen periode ben ik er maar bar weinig tegen gekomen die daar precies aan voldoen, zonder foute kleur èn in de buurt.

We reden een 116i als 2e auto hiervoor en die was praktisch, maar niet echt bijzonder. Heb de 116i zelf goed kunnen verkopen en op deze MINI een leuke deal gesloten waardoor het verschil heel redelijk was. De MINI moet wel een nieuwe banden en remmen en een beurtje, maar rijdt lekker

Geen gekke plannen met de MINI, anders dan winterbanden zoeken. Of misschien ga ik wel het hele jaar op winterbanden rijden, want we maken met de 2e auto toch erg weinig kms.
Ander vervoer hier voor de deur is een 2007 E61 535d en op het circuit rij ik een Mazda MX-5 met 320pk turboblok (Zie http://keenonracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;).