Hallo luitjes!

Stel je hier even voor.
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

Hallo luitjes!

29 aug 2013, 16:49

Goede middag allen,

hier even een korte voorstel ronde van mijn kant...

Ik ben Chris(tiaan) de Bruijn, en een behoorlijke petrolhead - reeds meerdere auto's & motoren versleten en her en der wat gerestaureerd, en werkzaam als Business Manager voor een bedrijf dat in de vrachtwagen en trailer onderdelen handelt, te Hoogvliet.

Ik heb het geluk dat ik een auto van de zaak mag rijden, en mijn huidige Audi A3 Sportback loopt uit de lease vanaf 07-10-2013 wat vanzelfsprekend inhoud dat je voor een nieuwe bolide mag gaan kijken.

Na vele proefritten met o.a. de Guillietta, nieuwe MB A-klasse, nieuwe A3 Sportback, Volvo V40 en zo nog een paar, ook de kans gekregen om eens een rondje te sturen met de Mini van een vriend van mij en dat zorgde onverwacht voor een grote smile op m'n gezicht.
Omdat ik toch niet zeker was van het feit of langere ritten met de Mini ook te doen zijn - (mede vanwege mij lengte van 1.95) vol goede moet naar de Mini Playground gegaan op Rotterdam-Noord.
Praatje gemaakt en super goed geholpen door de verkoper + aangegeven dat mijn voorkeur uit gaat naar de Clubman - hou van het gewaagde van de klapdeurtjes + "zelfmoord" deur etc. en toch net even wat meer binnen ruimte...

Afijn; Clubman One benzine onder m'n kont geduwd gekregen, en de testrit bracht wederom een smile met zich mee! Toch ook nu nog niet kunnen ervaren hoe zo'n Mini op langere afstand zit waarop de verkoper aldaar zei; dan neem je 'm toch komend weekend 24-uur mee op onze kosten!

Dat liet ik me geen 2x zeggen, en ik 24 uur de Mini in mijn bezit gehad waarna voor mij de knoop doorgehakt kon worden; wat een geweldig karretje, lekker om mee te sturen, geen 13 in een dozijn auto, zit prima met de stoelen van het JCW interieur pakket en omdat de cataloguswaarde aanzienlijk lager ligt dan eerder genoemde merken, zo goed als full-options kunnen bestellen!

Het is dus een Mini Clubman diesel geworden (verplicht bij mij op de zaak diesel) welke eerste week oktober geleverd zou moeten worden als alles volgens plan verloopt....

Heb 'm besteld met o.a. JCW in- en exterieur, panorama dak, Alpine geluidsinstallatie, xenon, licht- en regensensor, navi, getinte achterruiten, dakspoiler, chrome spiegelkappen, zwarte koplampreflectoren etc. etc.
Ofwel compleet zoals ik 'm zou willen en wel in de kleur zwart

Auto is ergens begin juli besteld, en zou zoals gezegd ongeveer week 40/41 geleverd moeten worden, en het aftellen valt vies tegen! ;)

Ik lees inmiddels al even mee op het forum, en ondanks dat het een lease auto is waar ik niet te veel aan kan/mag aanpassen hoop ik me een keer bij een gezellige meeting aan te kunnen sluiten!

Gr.
Chris
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Hallo luitjes!

29 aug 2013, 22:03

Hoi Chris... Welkom. Dat is nog eens een duidelijke introductie.... Nog een dikke maand en dan mag je los.
Misschien tot een van de meetings of ritten.
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

30 aug 2013, 08:19

thank you!
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

03 sep 2013, 13:16

Zojuist van de dealer te horen gekregen dat de levering op schema ligt... kan niet wachten!
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2013, 13:23

Welkom! Leuk verhaal! :D

Succes met wachten en daarna snel plaatjes posten, ik ben benieuwd, het klinkt iig als een dikke Clubman! 8)
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

03 sep 2013, 15:00

Dankje!

Heb wel ergens de config afbeeldingen, maar in het echt ziet het er toch net anders uit!

Zodra hij er is komen er absoluut foto's!
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 sep 2013, 20:39

Welkom!

Erg leuke introductie en volgens mij heb je een prachtige Clubman besteld! Ben benieuwd, sterkte met wachten...
Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 sep 2013, 22:20

Welkom Chris.

Veel plezier hier en en met de MINI :rijden
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

04 sep 2013, 07:58

bedankt allen!

Leuke is dat je nu heel anders naar andere Mini's op de weg kijkt (op een positieve manier! :) )
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

04 sep 2013, 11:42

Helemaal mee eens Niek - kan niet anders zeggen!
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 sep 2013, 20:26

Welkom bij de club en.... :D

.............................heel veel sterkte met het wachten.... :wink: :oops: :P :) :D
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

06 sep 2013, 08:07

dankje! Duurt lang........... pffff ;)
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

20 sep 2013, 18:21

Datum bevestigd en afspraak staat;

05-10-2013 om 10.30 uur mag ik mijn eerste Mini ophalen! :)
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast

07 okt 2013, 09:28

Hij is er - zie "Show your Ride" - zo blij als een kind in een snoepwinkel! :)

Terug naar “Who are U?”