Hallo allemaal ik ben Klaske en afgelopen week een mini clubman S 2009 gekocht.
Aardig al ingelezen op dit forum en weet niet of wij wel een goeie aankoop hebben gedaan als ik zo alle problemen rond de s uitvoeringen hier lees!
Zijn er hier wel blije mensen met een Mini S uitvoering en die geen noemens waardige problemen met hun auto tot nu toe hebben?
Hoop dat wij geen spijt krijgen van ons aankoop!
Gr Klaske
Hallo ik ben nieuw en vraag mij af?
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Hallo ik ben nieuw en vraag mij af???
Ze kunnen van alles mankeren, maar goed niet meer dan andere auto's...
Iedereen is blij met z'n S. Problemen zijn er om verholpen te worden. Het is en blijft tenslotte een auto
Wat zijn noemenswaardige problemen? Is voor iedereen verschillend denk ik..

Iedereen is blij met z'n S. Problemen zijn er om verholpen te worden. Het is en blijft tenslotte een auto

Wat zijn noemenswaardige problemen? Is voor iedereen verschillend denk ik..

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Hallo ik ben nieuw en vraag mij af?
Maak je niet druk het is nou eenmaal zo dat de mensen die een probleem hebben sneller iets posten omdat ze raad of een oplossing zoeken. Er wordt nu eenmaal niet snel een post geplaatst in trend van
"Hoi weer een maannd/kwartaal/jaar zonder probleem gereden"
Ben nog steeds heel blij met met MINI en ik vind het super rijden. En het feit dat er zoveel mensen zijn hier op het forum die heel veel tijd/geld/geduld/TLC in hun MINI stoppen moet genoeg zeggen over het feit dat ze heel blij/trots zijn op hun auto. Maar dat is mijn mening.
Lekker rijden met je mooie auto en genieten ervan. Het is en blijft een auto en daar kan wat stuk aan gaan maar dat heb je met elke auto. Al noemen sommige mensen het karakter
"Hoi weer een maannd/kwartaal/jaar zonder probleem gereden"

Ben nog steeds heel blij met met MINI en ik vind het super rijden. En het feit dat er zoveel mensen zijn hier op het forum die heel veel tijd/geld/geduld/TLC in hun MINI stoppen moet genoeg zeggen over het feit dat ze heel blij/trots zijn op hun auto. Maar dat is mijn mening.
Lekker rijden met je mooie auto en genieten ervan. Het is en blijft een auto en daar kan wat stuk aan gaan maar dat heb je met elke auto. Al noemen sommige mensen het karakter

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................heel veel rijplezier in je SSSsss

...............................heel veel rijplezier in je SSSsss

- 2Kaatjes
- Be Mini
Bericht
Wij hebben ook een Clubman S en hebben wel wat kleine dingetjes. Na veel lezen hier hebben we expliciet gekozen voor een S met Mini next garantie. Just incase. We gaan zien wat zich aandient komende tijd en brengen m dan voor 'groot herstel' naar de dealert. En verder: HELEMAAL HAPPY met onze Clubster!
Lucky 7 

- moinu
- Mod virus alert!
Onze sponsors