Hallo allemaal.
Een aantal maanden geleden heb ik een mini cooper S chili voor de vrouw gekocht. Het is een R53 in de kleur electric blue, wit dak, witte spiegelkappen geworden.. Qua kleur echt een auto voor de vrouw, maar als ik even de kans krijg dan ben ik ermee vandoor, want ik vind hem stiekem nog leuker dan mn vrouw..
Ik ben er inmiddels al achter dat ik hier heel veel info en hulp kan vinden over de mini.
Ik hoop dat ik hier in contact kan komen met andere mensen die dezelfde intersses hebben (lijkt mij geen probleem). [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Groetjes Daniel
Mini voor de vrouw gekocht..
- DanielR53
- One wheel wonder
- Ipsje
- Be Mini
Bericht
Re: Mini voor de vrouw gekocht..
veel plezier er mee, pas maar op dat ze het niet leest.
Dat jij de mini leuker vindt dan jou eigen vrouw

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Daniel, kom zondag ook even naar de meet bij spenki in enschede. Leuk kletsen, autotjes kijken en kennis maken. En het is niet ver bij je vandaan.
- DanielR53
- One wheel wonder
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom.
Hoezo kleur voor een vrouw?
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Veel plezier hier en met de MINI
Hoezo kleur voor een vrouw?
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Veel plezier hier en met de MINI

- DanielR53
- One wheel wonder
Bericht
Zo had ik het zelf nog niet eens gelezen! Ik bedoel natuurlijk dat ik nog blijer dan m'n vrouw van de mini wordt! (Lastige zin zo). [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Hahaha lol..Ipsje schreef:veel plezier er mee, pas maar op dat ze het niet leest.
Zo had ik het zelf nog niet eens gelezen! Ik bedoel natuurlijk dat ik nog blijer dan m'n vrouw van de mini wordt! (Lastige zin zo). [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
Mini Cooper S R53
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mooie mini!!
enuuhh nice zo je sideskirts!
ik weet niet of je het wist
of dat het je wel verteld is
maareeee je hebt geen originele sideskirts!:P
enuuhh nice zo je sideskirts!
ik weet niet of je het wist
of dat het je wel verteld is
maareeee je hebt geen originele sideskirts!:P
- DanielR53
- One wheel wonder
Bericht
Ooh.. Dat wist ik niet hahaha.. Enig idee wat voor soort dit is dan?
Het was me wel opgevallen dat het een stuk minder mooi is als ze niet zijn meegespoten, maar had er geen benul van dat deze anders zijn.
Het was me wel opgevallen dat het een stuk minder mooi is als ze niet zijn meegespoten, maar had er geen benul van dat deze anders zijn.
Mini Cooper S R53
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CassieK
- Leerling Mini lid
Bericht
Hoi! Welkom ennuh, grappige introductie seg 
Veel plezier hierzo!

Veel plezier hierzo!
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................nog vele fijne kilometers in de SSSsss van je vrouw...

...............................nog vele fijne kilometers in de SSSsss van je vrouw...

Onze sponsors