Goedenavond New Mini Club,
Ik zal mij even kort voorstellen voordat ik een projecttopic van mijn nieuwe aanwinst aanmaak. Ik ben Reinoud, 24 jaar, woon in Rotterdam. Student Werktuigbouwkunde, altijd geïnteresseerd geweest in techniek en sinds een paar jaar ook druk aan het klussen aan auto's. Heb de afgelopen tijd best wat auto's 'versleten' van verschillende merken (voornamelijk VAG), maar nu er door werk wat meer geld te besteden is, kan ik ineens auto's gaan rijden die op mijn 18e way out of my league waren!
Ik had mijn zinnen gezet op een R53 Cooper S om de komende maanden te gaan rijden, dus hield nauwlettend dit forum, Marktplaats en andere autowebsites in de gaten om te checken of er wat nieuws opgezet werd. Afgelopen zaterdag heb ik tijdens een speurtocht op Marktplaats een lichtblauwe Cooper S gevonden met een maagdelijke kilometerstand van 77.000. Direct gebeld, direct in de auto gestapt! Afgeladen met opties, van leer tot clima, van navigatie tot panorama, van stoelverwarming tot cruise control. Met de blonde eigenaresse (hoe kan het ook anders...) tot een overeenkomst gekomen en de auto meteen mee naar huis genomen!
Meer weten? Check m'n projecttopic!
Cheers,
Reinoud
LosCreepers stelt zich voor...
- LosCreepers
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
LosCreepers stelt zich voor...
Laatst gewijzigd door LosCreepers op 24 sep 2013, 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S
@loscreepers
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: LosCreepers stelt zich voor...