Toekomstig coopertje...

Stel je hier even voor.
Peerkie
Be Mini
Be Mini

Toekomstig coopertje...

20 jan 2007, 22:39

Hallo allemaal,

Mijn naam is Iris (gebruikersnaam Peerkie), ik ben al een weekje aan het meelezen hier en heb me nu geregistreerd omdat ik gisteren een nieuwe mini heb besteld. Het wordt een Cooper met Pepper pakket. De kleur is nu nog sparkling silver met zwart dak, maar ik ben nog niet 100% zeker. Ik vond de oude electric blue met wit dak (en striping) erg mooi, maar de nieuwe metallic blauwe kleur viel me een beetje tegen in het echt. Daarom nu gekozen voor een hele andere kleur, maar ik twijfel of dit niet te chique is. Misschien kies ik toch voor Mellow Yellow met wit dak en striping. Ik kan nog even nadenken wat het wordt. Wel moeilijk, want PW met zwart vind ik ook heel gaaf!
O, ik vergat nog te melden dat dit niet mijn eerste mini wordt: in een grijs verleden heb ik ook mini gereden, maar dit was lang geleden, ergens in de jaren 80 :lol:
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

21 jan 2007, 09:31

Welkom hier. Leuk dat je een nieuwe mini hebt gekocht. Mellow Yellow is echt een hele gave kleur voor op je mini :lol: Veel succes ermee!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 09:36

Welkom hier en succes met je kleukeuze! Ik heb zelf ook heel lang zitten twijfelen tussen electric blue en Pure Silver, het is toch d laatste geworden en ik heb er totaal geen spijt van! Zilver is een makkelijke kleur voor als ie vies wordt :P
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 10:13

Welkom op het forum!

Weet je wat je ook nog kan doen, Mellow Yellow met zwart dak, WAANZINNIG mooi om te zien! 8) En Pepper White met een zwart dak is ook altijd goed! 8)

Ik zou zeggen, veel succes met het maken van de beslissing! Ik ga je toevoegen aan "De R56, wie heeft wat??-lijst" (klik hier voor de lijst).

Gefeliciteerd met de aankoop en houd ons op de hoogte! :mrgreen:
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 11:10

Ha Iris !!

Gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe MINI. Daar ga je echt geen spijt van krijgen. Moeilijk hè die kleurkeuzes. Ik kan het me voorstellen.
Ik zou persoonlijk nooit gaan voor Mellow Yellow i.c.m. wit maar altijd met zwart. Zoals Kaj al zegt is dat laatste echt waanzinnig.
Pepper White met zwart dat is echt he-le-maal TOP!
(je hebt het gisteravond LIVE gezien in Breda hoe dat er uitziet) :D

Heel veel plezier hier op het forum en veel sterkte met het wachten op je MINI.

We zien je vast wel eens op een meeting :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

21 jan 2007, 11:19

Hoi plaatgenootje, :))

Welkom hier enne PW is wel een coole kleur hoor. :mrgreen:
Mss tot meets.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 11:23

Ha Iris!

Afbeelding

Trouwens...heb net niet eens gezegd dat ik dit ook een heeeeeel erg mooie kleur vind en gave combi 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 13:28

welkom op het forum iris! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dat twijfelen hoort nu eenmaal bij mini :D
Veel leesplezier hier en wellicht een keer tot meets!
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 jan 2007, 13:46

Hallo Iris, welkom op het leuke mini-forum.
Dat met die kleuren ken ik. Ik ging voor Sparkling silver, maar vond de kleur in het echt tegenvallen, toen is het zwart geworden, en uiteindelijk ben ik dus voor Chili Red met zwart dak gegaan. Krijg hem volgende week als het goed is.
Succes met je keuze :wink:
PS Vind MY met wit dak ook minder, zwart dak maakt hem sportiever, en PW met zwart dak is ook erg mooi :D
Afbeelding

R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 jan 2007, 22:03

Om even terug te komen op de reacties op het topic van 18 Maart;

Even een vraagje eej! Heb je je MINI bij Renova gekocht?! Lijkt me wel aangezien je in Breda woont. Je moet maar eens bij Tim of Bernard vragen of ze je de kleur willen laten zien. Ik weet toevallig dat die een nieuwe configurator hebben gehad van MINI Nederland, waar de MINI one en Cooper Diesel ook instaan en ook alle nieuwe kleuren, waaronder Oxygen Blue.

Ik kon niet zeggen dat ik het mooi vond of dat ik de kleur zou kiezen. Maar voor hetzelfde geld is het heel mooi in het echt. Dat durf ik niet te zeggen. Begreep overigens wel dat het een Uni-kleur was en geen metallic lak.

Zou zeggen,ga er eens langs.
Afbeelding
Peerkie
Be Mini
Be Mini

22 jan 2007, 22:25

Inderdaad heb ik mijn auto besteld bij Renova en ga daar ook zeker binnenkort nog eens kleuren kijken. Ik weet nu bijna zeker dat het toch maar geen Sparkling Silver gaat worden. Ik vind het een mooie kleur, maar wat te braaf voor een mini. Ik wilde eigenlijk Lightning Blue, maar omdat ik die niet fel genoeg vond en Laser alleen op de S kan, was ik helemaal van blauw afgestapt. Ik had wel het staaltje van de Oxygen gezien, maar dat zei me eigenlijk weinig. Maar toen zag ik dat plaatje! Wordt vervolgd...
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

22 jan 2007, 22:48

Hoi Iris en welkom op het forum.

Succes met de kleurkeuze en kom hem dan maar laten zien op een meet :rijden :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 jan 2007, 09:33

Peerkie schreef:Inderdaad heb ik mijn auto besteld bij Renova en ga daar ook zeker binnenkort nog eens kleuren kijken. Ik weet nu bijna zeker dat het toch maar geen Sparkling Silver gaat worden. Ik vind het een mooie kleur, maar wat te braaf voor een mini. Ik wilde eigenlijk Lightning Blue, maar omdat ik die niet fel genoeg vond en Laser alleen op de S kan, was ik helemaal van blauw afgestapt. Ik had wel het staaltje van de Oxygen gezien, maar dat zei me eigenlijk weinig. Maar toen zag ik dat plaatje! Wordt vervolgd...
Ja een opvallend kleurtje gaat het zeker worden! Lightning Blue is ook heel gaaf hoor!! Heb hem kunnen aanschouwen bij de MINI-dealer in Hilversum (waar ik doordeweek woon op m'n kamertje dicht in de buurt van de dealer) en ik was zo blij dat ik hem eindelijk had gezien. Wist namelijk niet hoe het eruit zag toen ik het bestelde en of het uberhaupt wel mooi was om te zien.... Maar nu ik dat weet is er wel een last van m'n schouders zeg! Nu moet de auto alleen nog komen.... :(

Ik zou zeggen, ga er goed voor zitten voor die eventuele andere kleur! Als je opvallend en blauw wilt op je CooperT dan is Oxygen zeker een optie! Helemaal in combinatie met een zwart dak! Zelf zou ik de kleur niet zo snel kiezen, maar ja, dat is omdat mijn smaak nou eenmaal donkerblauw zegt i.p.v. lichtblauw!

Ben benieuwd wat het nou uiteindelijk gaat worden! :mrgreen:
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 jan 2007, 13:48

van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf, is zeker het wachten waard.
Ik heb toevallig gister mijn mini nog even gewijzigd van een Pepper naar een Chilli pakket en volgens de verkoper moest ik ook maar de witte knipperlichten nemen, dus zijn advies uiteraard opgevolgd.
Het enige probleem is dat ik weer twee weken langer moet wachten, begin nu echt een beetje gek te worden.
Volgens mijn vriendin heb ik er s'nachts ook problemen mee want lul alleen maar over m'n mini!! :s
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 jan 2007, 13:57

florisvandam schreef:Volgens mijn vriendin heb ik er s'nachts ook problemen mee want lul alleen maar over m'n mini!! :s
Ooooooooooo, ik dacht dat dat normaal was. :mrgreen:

Terug naar “Who are U?”