Hoi mensen, ik ben Ferdi uit Almelo en heb net een Mini Cooper S Chili amerikaanse uitvoering gekocht, uit 2005. Krijg hem dinsdag middag
Ben benieuwd, heb altijd Toyota gereden en ben bekend in de tuning scene, had altijd een oranje Toyota Corolla ! En nu heb ik mijn Celica dus ingeruild voor een Mini
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Dank jullie wel! Keerl wat een snelheid heeft dit ding, net op de snelweg even 200 pff hij komt van Auto Haarhuis uit Geesteren, alles erop en eraan behalve stoelverwarming. Ja Amerikaanse uitvoering met lampen in de bumpers.
Dit zijn mijn exen (2 ervan, heb paar dailys gehad maar niet interessant)
Ik heb lopen zoeken hier, maar hoe werkt de peilstok in de Mini? Wat is min en wat is max? Ik heb geen puntjes, alleen zon raar blokjes onderaan de peilstok. Tussen min en max is een liter normaal?
Had hem vandaag even gekeken met nog wel vrij warme motor, warmte kwam er nog wel vanaf zat die ongeveer op midden a driekwart voor zover ik het zo kon zien.
Thnx!