Hallo,
Ik ben Simini (echte naam is Simon). Ik rij vanaf mijn 18 al in een mini. Tot aan december van 2006, waren dat alleen classic mini's. Ik heb een mini magic 1000cc gehad en een mini cooper 35th German edition 1.3i.
Nu heb ik dus sinds december 2006 als dagelijks vervoer een Mini One, blauw, met de rest nog allemaal orgineel.
Ik had al een plaatje in de gallery geplaatst en had gelezen dat vanzelf je avatar veranderd wordt??
Ik heb me in ieder geval al opgegeven voor de KIKA rit.
Verder lees ik met veel plezier de berichten van anderen. Wie weet wat ik nog ga doen aan mijn New Mini.
Gr. Simini
Ik stel mezelf voor.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha Simon!
Geweldig leuk dat je een mooie IB ONE in je bezit hebt!
Heb je nog een paar classics onder je hoede? Wel gaaf hoor zo'n mini-geschiedenis.
We hopen je snel een keer te treffen op een meeting (18 maart bijvoorbeeld een heel leuk ritje)
en natuurlijk tot MINI's voor KIKA.
Veel plezier hier op het forum
Geweldig leuk dat je een mooie IB ONE in je bezit hebt!
Heb je nog een paar classics onder je hoede? Wel gaaf hoor zo'n mini-geschiedenis.
We hopen je snel een keer te treffen op een meeting (18 maart bijvoorbeeld een heel leuk ritje)

Veel plezier hier op het forum

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op het forum trouwens en leuk dat je je hebt opgegeven voor de MINI's voor KiKa rit!! We kijken er allemaal erg naar uit! Meetings zijn altijd super gezellig!
Leef je uit op het forum en tot snel!!
Re: Ik stel mezelf voor.
Wow, mooie MINI! Zeer geslaagd kleurtje zeg!! Volgens mij aan de buitenkant niet te veel aan doen! Ziet er gelikt uit!Simini schreef:
Welkom op het forum trouwens en leuk dat je je hebt opgegeven voor de MINI's voor KiKa rit!! We kijken er allemaal erg naar uit! Meetings zijn altijd super gezellig!

Leef je uit op het forum en tot snel!!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hey Simon,
Welkom bij de NewMini club.
Dat we maar veel van je mogen horen!!
groeten,
Floris
Welkom bij de NewMini club.
Dat we maar veel van je mogen horen!!
groeten,
Floris
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Welkom hier op het forum :hi , Simon. Heel veel Mini-plezier
.
En mss tot meets.
Mooie One. Die van mij is na een half jaar ook nog origineel, maar het begint nu toch wel wat te kriebelen.

En mss tot meets.

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Simini
- One wheel wonder
Bericht
Wow, wat een welkom!
Iedereen bedankt!!
@Demelza: idd ook hier, New Mini dus ook New Mini Forum
De KIKA rit doe ik zowieso mee.
Die van 18 maart kijk ik nog wel even.
Het enige wat veranderd is zijn de knipperlichtjes aan de zijkant. Die zijn nu wit geworden en ik rij nu tijdelijk op stalen 15" winterbanden.
Ik heb nu ook nog een Classic Mini Van, maar die is nog in restauratie. Bijna in kleur gespoten, het schiet al aardig op.
Iedereen bedankt!!
@Demelza: idd ook hier, New Mini dus ook New Mini Forum

De KIKA rit doe ik zowieso mee.
Die van 18 maart kijk ik nog wel even.
Het enige wat veranderd is zijn de knipperlichtjes aan de zijkant. Die zijn nu wit geworden en ik rij nu tijdelijk op stalen 15" winterbanden.
Ik heb nu ook nog een Classic Mini Van, maar die is nog in restauratie. Bijna in kleur gespoten, het schiet al aardig op.
Onze sponsors