Ik ben Mart, ben 24 jaartjes jong en woon in het altijd leuke Lochem.
Van huis uit heb ik de liefde voor engelse auto's gekregen, zo was mijn eerste auto een mini uit 1984, een rooie HLE.
Ik werk in de zaak van mijn ouders, die de import doen van engelse sportwagens zoals: Lotus / TVR / Morgan / Noble
Deze merken doen we al een tijdje, en ik werk in een filiaal in Vianen.
Ik heb dus een sterke voorkeur voor engels design!
Toen voor het eerst de mini op de autorai stond heb ik er echt kwijlend onheen gelopen en gezegt dat ik die ooit
nog wel zou kopen !!!
Doordat ik mijn vorige auto goed heb kunnen verkopen en wat geld gespaard had heb ik afgelopen woensdag een mini cooper uit 10-2001 gekocht.
Een waarmee ik meteen al ernstig pech kreeg, momenteel ligt de cilinderkop er af omdat een of andere bud garage een reparatie niet goed had uitgevoerd. Jammer om meteen met een heeeeele grote kosten post te beginnen.
Het is een gaaf karretje met 17 inch cooper s wielen en een originele cooper s uitlaat en spoiler

Ik was toen ik hem zag meteen verliefd op de auto, en moet bekennen dat ik ondanks deze problemen nog steeds verliefd ben. Het is echt weer een auto waar ik in gezien wordt, en geen std. auto die niemand herkent.
Voor mensen die de Cooper S vervelen gaat, kom eens bij mij in de showroom kijken naar een ander leuk speeltje van engels fabrikaat.
Ik zal proberen om eens een foto bij mijn profieltje te krijgen voor de mensen die niet weten hoe een new mini eruit ziet !! hahahaha

Iedereen have fun, en feel free to ask!
Greetz,
Mart van der Kooi