Een nieuw forumlid
- stefan23
- Nieuw Lid
Bericht
Een nieuw forumlid
Ik zal mij even voorstellen! Ik ben stefan van Groningen en ben 21 jaar. Ik ben eigenaar van een mini cooper S uit 2002. 

Ik ben stefan van Groningen, ik ben eigenaar van een bmw mini cooper S.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kijk maar uit, voor je het weet ben je verslaafd
Zie onderandere mijn aantal berichten!
Maar ja het is hier dan ook echt geweldig! Zoals Arjan al zegt: Leef je lekker uit, vraag maar raak en hopelijk tot snel bij een meet!

Maar ja het is hier dan ook echt geweldig! Zoals Arjan al zegt: Leef je lekker uit, vraag maar raak en hopelijk tot snel bij een meet!

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom
!
Prachtige MINI heb je met die blokjes, strepen, witte velgen en aeroskirts. Kan het trouwens zo zijn dat je motorkap niet goed dicht zit op de foto? De naad tussen motorkap en voorbumper en motorkap en zijscherm lijkt me vrij groot op die foto.

Prachtige MINI heb je met die blokjes, strepen, witte velgen en aeroskirts. Kan het trouwens zo zijn dat je motorkap niet goed dicht zit op de foto? De naad tussen motorkap en voorbumper en motorkap en zijscherm lijkt me vrij groot op die foto.

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
welkom stefan en dat we maar veel van je mogen horen!!!
groeten,
Floris van dam
groeten,
Floris van dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors