Ik wil me even voorstellen. Ik ben Milco, 49 jaar oud, ik kom uit Veghel en sinds een week de eigenaar van een Mini uit 2007. ik ben sinds 2 januari lid geworden van dit forum omdat ik al een tijdje met het idee liep om nu eindelijk eens een Mini aan te schaffen en vooral ervaringen te lezen op dit forum die me konden helpen bij de aanschaf van een Mini. Een Mini wilde ik altijd al graag rijden maar door de gezinssamenstelling met 3 kinderen is het daar nooit van gekomen. Nu de kinderen het huis uit zijn was de keuze voor een andere auto, een Mini, snel gemaakt. Ik had enkele weken al op het internet rond gekeken en uiteindelijk viel mijn keuze op een Mini Cooper R56 88kW Chili uitvoering in de kleur Britisch Racing Green. De auto had al veel kilometers, 185dkm gemaakt maar er was een andere motor in gekomen met 58dkm dus dat maakte het weer interessant plus hij had nagenoeg alle opties. Ik twijfelde nog maar toch een afspraak gemaakt voor een proefrit. Een collega van mij had al gezegd, 1 ritje en je bent verkocht. Inderdaad, ik en mijn vrouw waren meteen enthousiast en ondanks wat twijfels kreeg ik bij de verkoper een goed gevoel over de auto en hij voelde ook goed aan en was uiterst compleet vwb uitvoering en reed super lekker, wat een gave bak. Doordat ik hier ook regelmatig op de gallery heb zitten kijken kwam ik volgens mij de Mini hier tegen bij een forum lid die waarschijnlijk de eerste eigenaar is geweest "HELENK". Ik heb nog geen foto's gemaakt maar zodra ik wat foto's heb gemaakt zal ik ze plaatsen. We zijn zeer blij met onze aankoop en de Mini rijdt echt fantastisch, zelfs zo fijn dat mijn vrouw nog nooit zo vaak achter het stuur heeft gezeten

Met vriendelijke groet,
Milco