Goedemorgen,
Ik ben Rene (30 Jaar) uit Meppel en sinds gistermiddag eigenaar van een Mini Cooper S.
Dit is mijn 21e auto en we zullen zien hoe lang deze blijft. Vooralsnog is de funfactor van de auto erg groot en zullen we zien hoe het gaat lopen.
Het is een Mini Cooper S uit 2003 met 158K km op het klokje.
Met vriendelijke groet,
Rene Dekker
Voorstellen :: Mini Cooper S 2003 uit Drenthe
- gekookt1983
- Nieuw Lid
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Voorstellen :: Mini Cooper S 2003 uit Drenthe
Hoi Rene en veel plezier van je bolide!!
Paar foto's zijn altijd leuk natuurlijk....
Maarre, 21e auto in plm 11/12 jaar??
Dan ben je niet erg gehecht aan een/je auto.....
Wie weet gaat Mini je verbazen en hou je deze wat langer!

Paar foto's zijn altijd leuk natuurlijk....

Maarre, 21e auto in plm 11/12 jaar??

Dan ben je niet erg gehecht aan een/je auto.....

Wie weet gaat Mini je verbazen en hou je deze wat langer!

- gekookt1983
- Nieuw Lid
Bericht
Foto's zal ik vrijdag na de eerste was en poetsbeurt even maken.
En inderdaad de 21e auto. Na een VW golf 3 1.4, een VW golf 3 1.9 td, een renault megane coupe 1.4 LPG-G3, een VW golf 4 2.0 LPG-G3 automaat, een BMW Z3 1.9, een BMW 320d Aut, een VW Golf 1 Cabrio, een Audi TT, een Mercedes CLK 320 automaat, een BMW 328i E36 cabrio automaat, een VW golf 4 1.8 Automaat, een Volvo S80 Automaat, een Audi 80 Cabrio 2.8 Automaat, een VW Golf 4 1.9 tdi, een Mercedes SLK 200 Brabus, een mercedes SLK 230K automaat, een Porsche boxster 2.5 automaat, een BMW 323ci Cabrio automaat, een Subaru impreza WRX, een Audi A4 1.8T Quattro, nu Mini Cooper S.
Of ik er lang in blijf rijden...we shall see...in principe is alles ten alle tijde te koop.
Dus nee ik ben niet echt gehecht aan materiaal wat auto betreft. Rij weinig kilometers maar de kilometers die ik maak moeten wel leuk zijn.
Groeten Rene
En inderdaad de 21e auto. Na een VW golf 3 1.4, een VW golf 3 1.9 td, een renault megane coupe 1.4 LPG-G3, een VW golf 4 2.0 LPG-G3 automaat, een BMW Z3 1.9, een BMW 320d Aut, een VW Golf 1 Cabrio, een Audi TT, een Mercedes CLK 320 automaat, een BMW 328i E36 cabrio automaat, een VW golf 4 1.8 Automaat, een Volvo S80 Automaat, een Audi 80 Cabrio 2.8 Automaat, een VW Golf 4 1.9 tdi, een Mercedes SLK 200 Brabus, een mercedes SLK 230K automaat, een Porsche boxster 2.5 automaat, een BMW 323ci Cabrio automaat, een Subaru impreza WRX, een Audi A4 1.8T Quattro, nu Mini Cooper S.
Of ik er lang in blijf rijden...we shall see...in principe is alles ten alle tijde te koop.
Dus nee ik ben niet echt gehecht aan materiaal wat auto betreft. Rij weinig kilometers maar de kilometers die ik maak moeten wel leuk zijn.
Groeten Rene
Als ze nee zegt vraag dan of ze een zus heeft
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
.............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

.............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom! Ik zie overeenkomsten... 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club!
Op zich zijn het maar een auto of 2 per jaar...haha
Op zich zijn het maar een auto of 2 per jaar...haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en misschien red je het een ritje een keer mee te maken...
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Rene,
Veel plezier hier en met de MINI zo lang het duurt
Veel plezier hier en met de MINI zo lang het duurt

- bertje
- Nieuwsgierig
Bericht
veel rij plezier gewenst en geniet van je s-je!!
- gekookt1983
- Nieuw Lid
Bericht
Dat rijplezier is er zeker. Verbaas me nog steeds over de wielspin in de 2e versnelling. Vondt in de boekjes ook een uitdraai van Beek Racing met vermogens uitdraai met een poelie van 15%. Weet niet hoe ik kan controleren of dit daadwerkelijk is uitgevoerd en dat mijn mini dus 204PK heeft ipv 163 pk. Uiteindelijk is dit alleen maar een tussenstop onderweg naar de volgende auto:P. Hij staat inmiddels ook alweer te koop op Marktplaats en Autoscout.
Als ze nee zegt vraag dan of ze een zus heeft
Onze sponsors