Hallo allemaal,
In augustus 2004 heb ik voor mijn vrouw (en voor mezelf!!) een 2002 minics darksilver/white met panoramadak, volleder, 17" S-Spoke R85 etc. gekocht. Was vanaf die tijd druk aan het kijken op dit forum maar dat werd minder door tijdgebrek. Maar wat een SUPERCAR zo'n mini.
Donderdag 18-01 (storm in NL.) is de mini geveld door een boom, viel bovenop het dak toen ie geparkeerd stond bij ons thuis. Niemand gewond maar mini is total loss. Dus op zoek naar een nieuwe en dus ook weer op dit forum aan het neuzen. Mijn vrouw wilde per sé een andere mini terug, liefst weer een DS/W maar een BRG/W mocht ook. Als ie maar dezelfde opties had als de "oude". Heb een vervanger gevonden : een 2003 BRG/W. Ga hem morgen of maandag halen, foto's volgen.
Groeten, minics.
"nieuw" hier
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom op het forum!
Wat erg zeg dat je MINI op die manier sneuveld. Ik woon in een bos en als het een beetje waait zet ik de auto al op een plek waar niks hem kan raken. Echt mijn ergste nachtmerrie!
Leef je uit op het forum, succes met zoeken en hopelijke een keer tot op een meeting!
Wat erg zeg dat je MINI op die manier sneuveld. Ik woon in een bos en als het een beetje waait zet ik de auto al op een plek waar niks hem kan raken. Echt mijn ergste nachtmerrie!
Leef je uit op het forum, succes met zoeken en hopelijke een keer tot op een meeting!

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Hoi Minics
welkom hier
Wat zonde van je MINI
Doet altijd pijn in je MINI hart als ja dat hoort. Maar veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!
- Marjolein -
welkom hier

- Marjolein -

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- michel.911
- Leerling Mini lid
Bericht
heb zelf (deur)schade opgelopen tijdens de storm...maar niks vergeleken met een total loss...
proficiat met de vervanger...
m&m (michel.911)[quote][/quote]
proficiat met de vervanger...
m&m (michel.911)[quote][/quote]
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat ontzetten zielig voor jullie. Lijkt me echt een ramp als je dit overkomt

Maar... erg leuk dat jullie weer een nieuwe trots hebben gevonden en dat jullie je hier hebben aangemeld.
We zien jullie vast een keertje. Zou erg leuk zijn

Maar... erg leuk dat jullie weer een nieuwe trots hebben gevonden en dat jullie je hier hebben aangemeld.
We zien jullie vast een keertje. Zou erg leuk zijn

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- SCUD
- Mod virus alert!
Bericht
AJ!!!
Deze foto bekijken is net zoiets als iemand een schop in zijn "private area" zien krijgen op TV ofzo! Doet gewoon pijn, al is het mijn MINI niet!!!
Wil niet weten wat je gevoeld hebt the first moment.
De nieuwe MINI zal een boel pijn verzachten hoop ik!
Deze foto bekijken is net zoiets als iemand een schop in zijn "private area" zien krijgen op TV ofzo! Doet gewoon pijn, al is het mijn MINI niet!!!
Wil niet weten wat je gevoeld hebt the first moment.
De nieuwe MINI zal een boel pijn verzachten hoop ik!
Surreality Just Got Funky!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ai, 'total loss', maar vast heel veel onderdelen die nog prima zijn! De velgen, dashboard, dashringen.....
Hij staat vast al bij de sloop?
iDD
Hij staat vast al bij de sloop?
iDD
Onze sponsors