Kennismaking / nieuwkomer
-
Fr
Bericht
Hi MINI leden,
Wij (Ineke & Ik) hebben sinds kort een MINI Cooper Cabrio en zijn hier erg blij mee, graag willen we aan de eerst volgende meeting deelnemen om met meerdere MINI rijders kennis te maken en leuke tourritten te rijden.
Zijn er leden die ons hierover kunnen informeren???
we kijken er naar uit om de eerste meeting te kunnen beleven
Groet
Frank & Ineke Oud- Beijerland
Kennismaking / nieuwkomer
Hi MINI leden,
Wij (Ineke & Ik) hebben sinds kort een MINI Cooper Cabrio en zijn hier erg blij mee, graag willen we aan de eerst volgende meeting deelnemen om met meerdere MINI rijders kennis te maken en leuke tourritten te rijden.
Zijn er leden die ons hierover kunnen informeren???
we kijken er naar uit om de eerste meeting te kunnen beleven
Groet
Frank & Ineke Oud- Beijerland
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
:hi Welkom hier. Veel plezier met je cabrio'tje.
We gaan de goeie tijd weer tegemoet. Veel open
.
Top, dat jullie mee willen. De eerst volgende is meen ik 18 maart. Dit kun je opzoeken onder MINI-uitstapje en dan events. Ik vind het altijd geweldig om met zo'n hele sliert Mini's te rijden. Zou leuk zijn. Er doen pas twee cabrio's mee, snel inschrijven dan maar

Top, dat jullie mee willen. De eerst volgende is meen ik 18 maart. Dit kun je opzoeken onder MINI-uitstapje en dan events. Ik vind het altijd geweldig om met zo'n hele sliert Mini's te rijden. Zou leuk zijn. Er doen pas twee cabrio's mee, snel inschrijven dan maar

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 03 feb 2007, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht

R56 Still fun but easier to live with
Hallo Frank en Ineke. Welkom op het forum.
Leuk zeg een cabrio erbij. We gaan qua seizoen weer de goede kant op
De eerstvolgende meeting is 18 maart. New meets incredible new meeting. Je kan alle informatie terug vinden onder het topic events op dit forum.
Hopelijk tot gauw, en nu nog wat
van jullie trots
Leuk zeg een cabrio erbij. We gaan qua seizoen weer de goede kant op

De eerstvolgende meeting is 18 maart. New meets incredible new meeting. Je kan alle informatie terug vinden onder het topic events op dit forum.

Hopelijk tot gauw, en nu nog wat

R56 Still fun but easier to live with
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoppa, welkom hier jullie. Ben zelf net terug van de eerste "open" rit van het jaar en de zon was geweldig. (stoelverwarming trouwens ook)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

Gewoon je muts flink over je kop trekken
Ja, het was een goeie "'open" dag. Heb ook nog effe topless gereden 

Onze sponsors