Hallo allemaal,
Ben al een tijdje aan het rond kijken hier dus wordt onderhand toch eens tijd om me voor te stellen. Ik ben sinds Dec2013 trotse eigenaar van een Mini Cooper S uit 2003. Kleur is donker grijs met zwart dak en zwarte spiegels, zwart interieur en 160k op de teller. Daarnaast veel opties zoals xenon, navigatie, HK speakerset, leer, cruise control, airco, etc. Ben nu vooral bezig om de auto in goede staat te brengen zoals bougies, olie en filters, binnenkort de multiriem en spanrollen vervangen, compressor olie vervangen met een oliesetje van Davy en 4 nieuwe Pirelli zomerbandjes. Daarna ga ik de auto wat meer customizen zoals een aero grill, BT streaming voor de radio en wie weet wat nog meer!
Tot nu toe heb ik in ieder geval al veel geleerd van dit forum dus kijk er naar uit om met behulp van jullie nog meer te leren over deze te gekke auto / go kart en de juiste info en onderdelen te vinden!
Groeten,
Mathijs
Toch maar eens voorstellen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Pim_E
- Mod virus alert!
- MCS
- Mod virus alert!
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Toch maar eens voorstellen
Welkom bij de club en ...
...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je SSSsss...

...............................nog vele fijne en veilige kilometers in je SSSsss...

Onze sponsors