Hi,
Al een paar dagen surf ik rond op dit forum, en nu eindelijk even de tijd genomen om me voor te stellen.
Sinds zaterdag 3 febr rij ik een Electric Light Blue Mini One rond! En ik ben er, na wat opstartkuren (breken bougie), erg blij mee.
Voor de rest, ik ben geinfecteerd met het Mini - virus sinds 2004. Toen ben ik begonnen met het helpen in de Belgische Mini Challenge. Daar was ik tijd-waarneemster van één van de wagens. Deze werd toen gesponsord door het radiostation Donna. De rijder van het team kreeg de kans om mee te doen aan Mini United in Misano!
Na 2005 is de Mini Challenge gestopt (was 3 jarig, en in 2003 begonnen). Ik mist het wel...maar ach, we rijden nu in een andere competitie. Wel is de wagen van ons opgevallen, want vele vonden hem een mooi uiterlijk hebben! Zo tof zelfs dat iemand die modelbouw als hobby heeft, deze wagen speciaal voor mij gaat bouwen! Dus binnenkort heb ik 2 Mini's!
Na heel wat jaartjes sparen, rij ik dus nu ook in een Mini. Wel een One, want de Cooper en Cooper S liggen nog steeds buiten mijn budget.
Door mijn opstartkuren, heb ik wel de kans gekregen om een dag in een nieuw model Cooper te rijden. En dat rijdt echt super. Alleen moet ik wel wennen aan het startmechanisme en de extra's. Maar dat is het ook nog in de One, want ik heb hiervoor Daewoo Matiz gereden.
Nieuw!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de NewMINIclub! Een echt MINI-freak inderdaad, altijd goed om te lezen!
Ben je ook een club- en meet-mens?! 18 Maart (klik op mijn onderschrift voor info) is er een leuk rit én 22 April één voor het goede doel (KiKa). Zou erg leuk zijn als ook jij bij 1 van de 2 of misschien zelfs wel beide ritten aanwezig bent! Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ook zo'n passie hebben voor MINI's!
Snuffel lekker verder rond op het forum en hopelijk een keer tot meets!
Ben je ook een club- en meet-mens?! 18 Maart (klik op mijn onderschrift voor info) is er een leuk rit én 22 April één voor het goede doel (KiKa). Zou erg leuk zijn als ook jij bij 1 van de 2 of misschien zelfs wel beide ritten aanwezig bent! Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ook zo'n passie hebben voor MINI's!
Snuffel lekker verder rond op het forum en hopelijk een keer tot meets!

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors