eindelijk, even voorstellen
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
eindelijk, even voorstellen
Hallo alle Mini lovers. Mijn naam is Coen en heb in maart 2005 eindelijk mijn Cooper S JCW in ontvangst kunnen nemen
. Hoop jullie allemaal eens ergens te ontmoeten, en nu nog uit zoeken hoe ik hier een foto kan plaatsen.

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoihoi...
welkom hier en tot meets...!!!
Veel rijplezier!!! rijden
Afbeeldingen kan je uploaden via "Gallery" bovenin je scherm...
Staat de afbeelding in de map dan staat daaronder de link die je dan weer kan gebruiken in postings...
Het gaat dan om een code zoals [img].........etc.
welkom hier en tot meets...!!!

Veel rijplezier!!! rijden
Afbeeldingen kan je uploaden via "Gallery" bovenin je scherm...
Staat de afbeelding in de map dan staat daaronder de link die je dan weer kan gebruiken in postings...
Het gaat dan om een code zoals [img].........etc.

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je Arjan voor het plaatsen van een paar foto's van mijn Mini en andere voor het warme welkom.
Ik heb idd wel al foto's in de gallery gelegd, dus nu zal het uploaden met de uitleg van Marco (weet de naam niet zeker maar staat in je profiel) wel lukken
Ik heb idd wel al foto's in de gallery gelegd, dus nu zal het uploaden met de uitleg van Marco (weet de naam niet zeker maar staat in je profiel) wel lukken
- hansie
- Mod virus alert!
Bericht
Inderdaad weer een hele mooie!
De kans is groot dat we elkaar "in het wild" gaan tegenkomen: woon in Best en werk komend half jaar in Eindhoven.
Voor de testbankdag kunnen we eventueel een mini Mini stoet maken richting den haag, zal wel slipstreamen worden ben ik bang!
De kans is groot dat we elkaar "in het wild" gaan tegenkomen: woon in Best en werk komend half jaar in Eindhoven.
Voor de testbankdag kunnen we eventueel een mini Mini stoet maken richting den haag, zal wel slipstreamen worden ben ik bang!
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Veel plezier en tot op de testbankdag

Stille hint dat we iets moeten meenemen op de testbankdag???Luv2xlr8 schreef:MINI aka Mars-O (met dank aan Arjan & Sleefje!!!)

Bericht
Hallo Coen. erg mooi MINI, hele mooi stoelen! Laat maar weten als je die zat bent
Ik heb er even ingezeten in Misano, als gegoten. Zit daar nou ook stoelverwarming in?
Je doet ook mee met de testbank dag? Dat zou geweldig zijn want een JCW hebben we er nog niet bij. dansen
Ik kom de testbankdag vanaf Tilburg, dus ik ga wachten tot jullie langskomen en dan rij ik met jullie mee. Niks leuker als samen rijden al is het maar de snelweg. Ik rij liever 120 met een groepje dan 200 in mijn eentje

Ik heb er even ingezeten in Misano, als gegoten. Zit daar nou ook stoelverwarming in?
Je doet ook mee met de testbank dag? Dat zou geweldig zijn want een JCW hebben we er nog niet bij. dansen
Ik kom de testbankdag vanaf Tilburg, dus ik ga wachten tot jullie langskomen en dan rij ik met jullie mee. Niks leuker als samen rijden al is het maar de snelweg. Ik rij liever 120 met een groepje dan 200 in mijn eentje

- MINIJCW
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou die stoelen zitten idd als gegoten, en de bochten zijn nu nog comfortabeler geworden. Er zit ook stoelverwarming op, alleen je bent wel de twee zijairbags kwijt, want die zitten normaal in de stoel, maar bij de JCW stoelen niet.
Ik ben ook op de testbankdag en kijk er erg naar uit.
Ik kom ook zeker voorbij Tilburg, en ik moet me toch aan de snelheid houden
, want met mijn vorige auto had ik iets te snel gereden en ben toen voor moeten komen.

Ik ben ook op de testbankdag en kijk er erg naar uit.
Ik kom ook zeker voorbij Tilburg, en ik moet me toch aan de snelheid houden

Onze sponsors