Davy 30 jaar kom uit Aalten
Ik rij nu nog geen mini

Wij hebben nu nog een seat arosa (ook MINI

Wij zijn druk aan het sparen voor een mini.
Weet alleen nog niet welk type cooper s staat wel boven aan
Het scheelt we hebben nog een vrij jonge auto in te ruilen bj 2003 dus daar krijgen we ook weer wat voor terug. En we beginnen niet met 0Ries schreef:Hoi Pedro,
pas maar op want het gevaar zit er in als je vaak op dit forum anwezig bent je andere prioriteiten gaat stellen om zo toch asap een MINI in je bezit te krijgen.![]()
Veel succes!
Ben je al ver met sparen of gisteren pas bij 0 begonnen?
Ik had na een kleine maand al een nieuw stuurhuis....B en C stijlen, ventilatieroosters op de motorkap, nieuwe daksticker en nog wat andere kleinigheden te danken aan mijn Mini Next garantie...Blont-007 schreef:Hoi Pedro,
Welkom hieren succes met de aankoop van de nieuwe. Ik kan je aanraden koop een Mini Next, dan heb je iig nog 2 jaar extra garantie.
![]()
Ik heb er iig al gebruik van gemaakt en was iig blij dat ik er next op had.
Dat kan ik je zeker aanraden. De mijne stond na een dag dus stil. Schijnbaar een scheur / breuk tussen Bougie en Bobine. Details moet je me niet vragen, maar het gevolg was dus dat één cilinder niet werkte.Blont-007 schreef:Hoi Pedro,
Welkom hieren succes met de aankoop van de nieuwe. Ik kan je aanraden koop een Mini Next, dan heb je iig nog 2 jaar extra garantie.
![]()
Ik heb er iig al gebruik van gemaakt en was iig blij dat ik er next op had.
Onze sponsors