De Mini heeft alles erop en eraan: panoramadak, leer, Harman Kardon, navigatie. Superdeluxe dus.
Dit weekend had ik eindelijk tijd voor de eerste uitgebreide poetsbeurt en het resultaat mag er zijn.

De eerste kleine reparaties zijn al gedaan (fixen losgeraakte rugleuning en schuifmechisme voorstoelen, bijrijdersportier die niet van het slot wilde, en het lampje en afdekplaatje van de kentekenverlichting). Nu alleen nog het brandende airbaglampje iets aan doen (laten doen?) maar ik weet nog niet waar dat vandaan komt. Heb begrepen dat de stekkers van airbag en gordelspanner onder de stoel niet fantastisch zijn, maar hoe controleer ik dat?
De eerste mod is ook al uitgevoerd: de chromen grille vervangen door een exemplaar in de kleur van de auto. Heel saai, maar echt wel mooier. Thanks Björn!

Ben ook heel erg onder de indruk van het geluid van het Harman Kardon systeem. Wilde eerst een andere radio erin om ook handsfree te kunnen bellen en muziek van mijn iPhone af te kunnen spelen, maar dat kostte bijna het dubbele van de radio om de boel aan te kunnen sluiten op de HK. Plan B is een GROM-module, dan heb ik volgens mij ook wat ik wil. Die komt er binnenkort in.
Kortom: ik ben erg blij met de auto en ik hoop er nog heel veel kilometers van te mogen genieten!