Mijn naam is Boy en ben 18 jaar oud.
Sinds een half jaar mag ik deelnemen aan het verkeer en dan ook nog eens in een echte racemonster.

Samen met mijn vader hebben we dit jaar twee tweedehands mini's gekocht.
Mijn vader rijdt in een Mini One bouwjaar 2005. Zilver van kleur
Zelf rijd ik in een Mini Cooper van 2001. Wederom zilver van kleur
Vader is echter de Mini zat (te klein, zeurpiet) en gaat over op een nieuwe aankoop.
Dit zal betekenen dat ik hoogst waarschijnlijk in 2015 eigenaar zal zijn van de Mini One.
De Mini Cooper zal gaan naar mijn vriendin, ook haar eerste kart-autootje.
Ik ben dus een behoorlijk arme student die net aan genoeg geld bij elkaar heeft kunnen sparen voor een tweedehands Mini Cooper uit 2001. Tevens heb ik totaal geen technische aanleg of kennis betreffende auto's. Wel vind ik het super gaaf om te zien wat de mede mini-eigenaren allemaal wel niet kunnen maken van deze te gekke auto's. Ik heb zelf al een aantal ideeën voor de Mini One, maar met een gebrek aan geld en kennis zal het voorlopig nog even op zich laten wachten.
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik hier de foto's plaats van mijn huidige auto of dat ik dat bij de SYR-topic hoor te doen, graag even melden in een reactie dan zal ik morgen even een aantal kiekjes schieten met de crappy iphone-camera. (Morgen namelijk de eerste échte mods zelfstandig uitvoeren namelijk: plastic pedaal covers om de pedalen schroeven en een nieuwe pookknop installeren

Hopelijk zal ik hier nog veel kunnen leren en veel mensen ontmoeten en nog veel belangrijker al me geld uitgeven.