Voor sommige BMW forum leden ben ik misschien een bekende. Ik rijd zelf al jaren BMW en twee jaar geleden heb ik mijn E46 M3 omgeruild voor een E92 M3.
Mijn vriendin heeft een tijd golf cabrio gereden, maar door verandering van baan werd het tijd een ander autootje te kopen om dagelijks zo'n 90km naar haar werk te rijden.
Heel lang hebben we gezocht naar iets leuks en meestal keken we uit naar een nette Suzuki Swift. Maar na de zoektocht uit te breiden met Mini's, hebben we toch een leuke gevonden.
Het is een Mini Cooper van eind 2004 (speciaal op gezocht vanwege de getrag bak) in de kleur Solid Gold Metallic met nu 94.000km op de teller. Het is een Nederlandse auto met wat kleine extra's zoals park distance control, dak en spiegels in het zwart, automatische airco en lampen op de grille.
Bij aankoop zaten er 17" R105 velgen onder en voor de winter heb ik er 15" 5-Star Spooler velgen op gezet met nieuwe vredestein winterbanden.
De auto rijd fantastisch. Had zelf nog nooit mini gereden, maar zelfs na de proefrit en de rit naar huis (na de aankoop) vond ik mijn E92 M3 gewoon log aanvoelen

Wel waren er wat kleine dingen, zoals een deurvanger die niet meer goed werkte en de tweede laag van de uitlaatdemper die los begint te laten. Inmiddels zijn deze dingetjes opgelost en is verder alles in orde. Ook heb ik bij aankoop erg goed gelet op vreemde geluiden bij de versnellingsbak, maar niets kunnen vinden (nu, een maandje later, is dat wel iets anders en begint ie wat te rammelen ook al schakelt ie als een zonnetje

Hier wat foto's:
Met de zomer wielen bij aankoop:

Met de nieuwe winterbandjes:

Hopelijk heeft mijn vriendin hier nog jaren plezier mee (als het versnellingsbak rammeltje niet al te grote problemen gaat veroorzaken).