Eindelijk mijn derde mini
- Zela
- Leerling Mini lid
Bericht
Eindelijk mijn derde mini
Sinds vrijdag ben ik de trotse eigenaar van mijn derde mini. Ditmaal een witte countryman, wel zo praktisch met twee kinderen. We zijn hem nog een een beetje aan het pimpen, dus foto's volgen.
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Eindelijk mijn derde mini
Welkom terug! Jullie hebben toch ook ooit een rode mini gehad ?
- Zela
- Leerling Mini lid
Bericht
Hè Kwiebje,
Wat leukst je me herkend.... Wij hebben inderdaad een rode Mini gehad en daarna nog een zwarte en nu ...... Een Witte!!!
Jij rijdt nog steeds in je blauwe S?
Ben benieuwd of er nog meer mij herkennen.
Heb inmiddels in de galerij een paar foto's gezet maar voor de rest wacht ik nog op mooi weer. En vrijdag ramen tinten!
Hoe kan de afbeelding van de mini trouwens veranderd worden, want dit is mijn tweede mini op de afbeelding?
Wat leukst je me herkend.... Wij hebben inderdaad een rode Mini gehad en daarna nog een zwarte en nu ...... Een Witte!!!
Jij rijdt nog steeds in je blauwe S?
Heb inmiddels in de galerij een paar foto's gezet maar voor de rest wacht ik nog op mooi weer. En vrijdag ramen tinten!

Hoe kan de afbeelding van de mini trouwens veranderd worden, want dit is mijn tweede mini op de afbeelding?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi Zela,
Weet het nog wel hoor. Ik heb jullie toen gezien bij de Renova in Breda.
Ja, ik rijd nog steeds met de blauwe cooper S rond
Leuk dat je weer terug bent!
Weet het nog wel hoor. Ik heb jullie toen gezien bij de Renova in Breda.
Ja, ik rijd nog steeds met de blauwe cooper S rond

Leuk dat je weer terug bent!
- Zela
- Leerling Mini lid
Bericht
Is er dit jaar weer een rit vanuit renova? Hebben er veel zin in om weer mee te doen, en onze jongens ook 

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Via FB had ik wel uitnodiging gekregen maar die is later weer ingetrokken

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De hint was ook in de registratiedatum:
Renova heeft het weekend van 17 januari haar opening van nieuwe showroom, wellicht doen ze dan nog een leuke ontvangst. De jaarlijkse rit is (tot op heden) altijd ergens in de zomer geweest.
Welkom van nooit weggeweest te zijn!Zela schreef:Hè Kwiebje,
......
.........
De hint was ook in de registratiedatum:
De afbeelding van je Parking-Mini wordt door Berthil beheerd en die heeft daar niet altijd de tijd voor, omdat het erg arbeidsintensief is. Meer uitleg hierover staat in het "Website" subforum.Geregistreerd: wo mei 31, 2006 21:01
Renova heeft het weekend van 17 januari haar opening van nieuwe showroom, wellicht doen ze dan nog een leuke ontvangst. De jaarlijkse rit is (tot op heden) altijd ergens in de zomer geweest.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Zela
- Leerling Mini lid
Bericht
[thumbnail]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/353/73282.jpg[/thumbnail]
- Zela
- Leerling Mini lid