Opnieuw voorstellen

Stel je hier even voor.
Cornetreffers
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Opnieuw voorstellen

19 jan 2015, 18:12

hoi mensen en vrienden van de new mini club :)

zal me even voorstellen ik ben corne treffers heb mezelf 3 jaar geleden ookal voorgesteld maar helaas door persoonlijke problemen een hele tijd niets kunnen doen aan mini gaat om een cooper s uit 2003 :icon_top:
had grote plannen met mijn mini maar deze toch even stop moeten zetten tot nu toe! :D val maar gelijk met de deur in huis ben tegen het probleem aangelopen dat mijn h\k versterker is overleden heeft hier toevallig er iemand nog een liggen die ik over zou kunnen nemen of een idee hoe dit op telossen!graag hoor ik een reactie via pb!morgen gaan we eerst is beginnen aan een grondige klei en polijst beurt kan hij de winter weer door i keep you guys posted van alle verdere vorderingen en natuurlijk de bijhorende foto's alvast bedankt voor jullie hulp!

mvg corne treffers
Mini cooper s
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Opnieuw voorstellen

20 jan 2015, 13:52

Een hernieuwd welkom dan Corne, hopelijk zijn de omstandigheden nu wat gunstiger voor je :)
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Cornetreffers
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

20 jan 2015, 15:21

Jah dat hoop ik ook ff wat kleine mankementen aan de mini oplossen en starten met modde alleen dat harman kardon versterker gebeuren is een drama kan ik wel vertellen!
Mini cooper s
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

22 jan 2015, 19:45

Wederom welkom dan en succes met de komende mods. Ook benieuwd naar de foto's. ... :Foto
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”