Jeugddroom, Mini Cooper R56!

Stel je hier even voor.
JustwilliamNL
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Jeugddroom, Mini Cooper R56!

21 mar 2015, 22:46

Beste mede-mini liefhebbers,
Sinds gister ben ik een trotse eigenaar te noemen van een R56 Mini Cooper uit 2008 :)). Voordat ik hier verder op in ga zal ik mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben William, 18 jaar en woonachtig te Utrecht. (Voormalig in de buurt van Zwolle) Momenteel studeer ik in de domstad en werk ik in Hilversum. Sinds jongs af aan ben ik al gek van mini's, en was mijn wens uiteindelijk ook om een mini aan te schaffen. Na enige tijd zoeken is dat uiteindelijk dus ook gelukt:

Afbeelding

Afbeelding

Compleet dealer onderhouden en incl. NAP, momenteel 93Dkm op de teller. Ik ga hem de komende maanden eerst goed gebruiken, en na verloop van tijd hier en daar wat aanpassen.
Aankomende vrijdag kan ik hem ophalen :D.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Jeugddroom, Mini Cooper R56!

22 mar 2015, 08:31

Hoi William, je hebt het goed voor elkaar als je op je 18e al zo een Mini de jouwe mag noemen.
Prachtige auto, heel veel plezier er mee en wie weet zien we je binnenkort wel op een meeting.
3 april staat er een avondmeeting gepland in Apeldoorn ....
Zie hiervoor de posting onder events 2015.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
JustwilliamNL
Nieuw Lid
Nieuw Lid

22 mar 2015, 20:54

kortdoordebocht schreef:Jeugddroom........ :shock: en 18 jaar, je hoort nog bij de jeugd! :icon_top: :D

Zonder gekheid mooie wagen, veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!

Zelf heb ik tot mijn 53ste moeten wachten voor mijn jeugddroom een Cooper S :wink:
Haha laat ik het anders proberen te formuleren, destijds toen ik nog in een luier rondliep :lol:.
Bedankt en ik verwacht dat zeker ook.
Baseman schreef:Hoi William, je hebt het goed voor elkaar als je op je 18e al zo een Mini de jouwe mag noemen.
Prachtige auto, heel veel plezier er mee en wie weet zien we je binnenkort wel op een meeting.
3 april staat er een avondmeeting gepland in Apeldoorn ....
Zie hiervoor de posting onder events 2015.
Bedankt! Ik was al op het forum aan het rondneuzen en zag het event inderdaad voorbij komen. Vrijwel ieder weekend ben ik in de buurt van Apeldoorn dus het lijkt mij leuk om daar bij te zijn. Daarnaast ook erg leuk om andere liefhebbers te ontmoeten, en hiervan wat te leren.
dirk cooper s
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

22 mar 2015, 21:15

toffe mini william,mooie wielen en leuke kleur,ziet er prima uit. :icon_top:
veel veillige km toegewenst.
Gr dirk :D
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

24 mar 2015, 19:59

Mooi ding hoor! 8)
Veel plezier en veilige kilometers! Wie weet zien we je eens bij een meeting! :)

Terug naar “Who are U?”