ik ben patjakker! ;-)
Net zoals velen van jullie heb ook ik niets te compenseren! Vandaar dat ik het aandurf in een MINI te gaan rijden. Sinds afgelopen week ben ik de trotse eigenaar van een Astro Black MINI Cooper S uit 2007. Na een speurtocht in mijn zwarte 350pk Subaru impreza, en een heel stel MINI's te hebben bekeken, heb ik,.. Of beter gezegd hebben WE hem gevonden..
Deze MINI heeft namelijk alles wat er volgens mij standaard op en in kan zitten, behalve dan dat Harman Kardon geluidssysteem. Als ik met de 'sleutel' nog in mijn broekzak instap, druk ik op START, en huppeldepup rijden maar! Keyless Go, wow, dat is wel echt 2015! Een zeer netjes vol lederen interieur, navigatie, stoelverwarming (kont-magnetron), PDC- (parking destruction control, toch?), Climat Control, Bluetooth, schuif-kantel-bijnaCabrio-dakraam etc etc..
..... En maar liefst 174 echte PK's.. Het LIJKT echt enorm snel te gaan. Heel even dacht ik nog dat het verschil met mijn Subatsu impreza niet zo groot was. Maar ik denk dat de -in vergelijking met de impreza- kleinere turbo de beleving veel meespeelt. Ik kan dan ook meteen melden dat deze MINI veel en veel en veel leuker rijdt dan de impreza. De impreza heb ik na 500 biedingen verkocht aan iemand uit Finland, jawel!
Hier meteen wat foto's van de MINI:
Mocht je deze auto kennen, hoor ik het graag. Alle info is meegenomen!
Groetjes
Patjakker (Hans)