Ik loop al een tijdje passief te spieken, maar nu ik mijn eerste bericht geplaatst heb, leuk om me even voor te stellen.
Ook ik ben van kleins af aan een mini fan. Nadat ik op mijn 14e een afstandbestuurbaar minitje heb gehad, heb ik 6 jaar geleden een oude Mini Cooper S uit '67 gekocht. Deze is helemaal gebouwd volgens de Works specificaties hoe ze vroeger de Monte Carlo rally reden en gebruik deze mini ook alleen voor rally's.
Natuurlijk gaat dit forum niet over de Classic mini, maar ook absoluut een unieke auto en weet zeker dat elke mini liefhebben ook hiervan moet houden. Het is immers de voorganger van de Works mini's die nu gebouwd worden: ( Twee benzine tankjes, 90PK inplaats 56 (dat is tegenwoordig wel wat meer

Als nieuwe auto rij ik nu een Mini Cooper S Cabrio, maar die wil ik graag inruilen voor een Mini Cooper S Clubman (liefst een Works). Ik heb al veel gezien, maar natuurlijk is er geen één precies hoe ik hem wil. Vandaar dat ik het leuk vindt om wat actiever op dit forum te worden, zodat ik hem zelf (als ik er een heb) helemaal kan finetunen.
Altijd leuk om met mede geïnteresseerde te discussiëren over welke velgen je waar kunt halen. Hoe je het mooist je iPhone kan inbouwen etc. Nog even wachten tot ik mijn Clubman heb. Maar nu ben ik in ieder geval niet meer anoniem.
Groeten,
Flip (uit Amsterdam)