Ik ben Marco, woon in omg. Eindhoven en heb een Mini r53 uit 2003 die alweer bijna een jaar in mijn bezit is. Zal binnenkort ook eens tijd maken voor een garagetopic aan te maken.

Heb vroeger altijd al wel iets met mini´s gehad, toch ben ik in het Volkswagen wereldje terrecht gekomen en heb daar al een aantal golfjes aardig aangepast. Na wat jaren ging de stance scene toch wat vervelen en 3x in de week wielen poetsen gaat ook irriteren. De rest van mijn vriendengroep rijden allemaal bmw´s en we zijn regelmatig bij de nurburgring te vinden. Het werd dus tijd de golfjes de deur uit te doen en ook een ringtool aan te schaffen!
Het is toen een mini geworden die door een forumlid is ingeruilt bij een renaultgarage. De vorige eigenaar heeft al wat zaken aangepast zoals een bilstein schroefset, brembo bigbrake kit en nog het vermogen opschroeft naar 228pk en 276nm. Ook al mooie sparco kuipstoelen en gordels en achterinbouw van een gp mini. En nog een heleboel meer, zal alles netjes in mijn garagetopic zetten.
Hier de ringdoop na aanschaf

Inmiddels is het uiterlijk wat veranderd. Foto's komen nog maar dan hebben jullie een idee.
-Orranje gp wing
-gp2 diffuser
-facelift koplampen
-Omp suede deepdish
-Enkei rpf1 17inch met Falken semi slicks.
Heb vorige week de mini weer opgehaald bij Beek, daar zijn er wat dingen vervangen die waren versleten. Flinke rekening maar nu kunnen we weer lekker genieten.
-Nieuwe sportkoppeling
-Licht alu vliegwiel
-Whiteline draagarmbussen
-Lambdasonde verplaatst en vernieuwd
-En nog een beurtje.
Tot zo ver mijn voorstelronde. Zal volgende week ergens een syr topic maken en er wat recente foto's op gooien.