Oude liefde roest niet...

Stel je hier even voor.
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Oude liefde roest niet...

12 mei 2015, 18:22

Na 20 jaar weer terug bij MINI!

Mijn eerste MINI kocht ik in 1988 en de tweede (een nieuwe, toen 12500 gulden!) 2 jaar later die ik in zes jaar heb 'opgereden' door 250.000 kilometers te vreten, toen overgestapt naar een reeks leaseauto's. Vier jaar geleden privé gaan rijden in een BMW 316i en nu dus weer 'terug bij' MINI, en eentje waar ik erg vrolijk van ben geworden... een zwarte Cooper S uit 2012 bomvol opties, eigenlijk het enige wat ontbreekt is 'keyless entry'.

Vandaag is de kogel door de kerk gegaan, het lange wachten kan beginnen. Dealer moet hem nog even helemaal in orde maken, hoop dat ik er eind volgende week mee op pad kan.

Heb al stiekem een paar weken op dit forum meegelezen, om wat onderzoek te doen.
Leuk forum! :icon_top:
Laatst gewijzigd door RemcoMINI op 24 jun 2015, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
"Orange is the happiest color!"

Afbeelding
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Oude liefde roest niet...

12 mei 2015, 20:16

Hoi Remco, welkom op dit idd leuke forum en van harte met de aankoop van je Mini Ssss.
Natuurlijk zijn we hier reuze benieuwd hoe hij er uit ziet, dus laat die foto's maar komen :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

12 mei 2015, 21:39

Welcome back!.... en enjoy!
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 mei 2015, 23:48

Welkom Remco en veel plezier hier :rijden
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mei 2015, 11:17

Baseman schreef:Hoi Remco, welkom op dit idd leuke forum en van harte met de aankoop van je Mini Ssss.
Natuurlijk zijn we hier reuze benieuwd hoe hij er uit ziet, dus laat die foto's maar komen :icon_top:
Dank je wel!

Ik kom helaas nog niet verder dan 'folderplaatjes', die bij mijn optielijst van de VIN decoder staan. Klopt helemaal met de werkelijkheid. 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
RemcoMINI
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mei 2015, 15:26

Tijdens de proefrit viel mij op dat er in de dashboard kastje ook een USB aansluiting zit. Bij de BMW is dat om de (navigatie)software te updaten en om muziek op de harde schijf te zetten. Zit er in deze R56 (LCI) ook een harde schijf om muziek op te plaatsen of ben ik veroordeeld tot een USB stikkie permanent in de aansluiting die onder het bedieningspaneel zit?

Ik heb ongeveer 16Gb aan muziekbestanden, worden die bij iedere start opnieuw ingeladen en zo ja; duurt dat dan iedere keer weer een paar minuten voordat je muziek kan kiezen of heeft de MINI een 'geheugen' zo lang je de stick laat zitten en kun je dan gelijk muziek luisteren?

Alvast bedankt!

p.s. krijg hem waarschijnlijk pas ná Pinksteren... :(

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”