Ik heb sinds twee weken een Cooper S uit 2004 met fijne opties zoals leer en panoramadak. Was wel even zoeken naar een S die naar me zin was. Dit was de vierde die ik heb bekeken/proefgereden. De eerste was geen S maar een Cooper van de plaatselijke garage. Dak was beschadigd en nog wat kleine dingetjes. Tweede was in Rotterdam maar teveel kilometers en de derde was in het Westland. Lakbeschadigingen en het interieur was een vuilnisbak en na enkele meters rijden zei de verkoper: rechter band moet nog wel worden uitgelijnd.........alsof ik dat nog niet gemerkt had.....bonk bonk bonk.
O ja ook nog: ja ik heb er met vier volwassenen ingezeten maar daar moet je heel dronken voor zijn. Nou ja toen deze bekeken. Na de tweede keer bezoeken gekocht.
Is bij Beek in Den Haag geweest voor stage 2 in 2011. Heeft dat specifiek onderhoud nodig na zoveel tijd of kilometers?
Wil zwarte strepen op de motorkap, uiteindelijk zwarte velgen en een Aero JCW zwarte grill. Zag op dit forum dat je bij een S in de bumper moet gaan zagen.....ben niet handig. Misschien iemand bereid om te helpen

Nou ondertussen lekker rijden. Pittig karretje! Erg blij mee. Van elk ritje wordt ik blij!