Mijn naam is Ronald, ben 23 jaar en woonachtig in Venlo (Limburg). Jarenlang Italiaans gereden, mijn eerste auto was een Lancia Kappa 2.0 20V. Daarna een Citroën Xsara 1.6 16V. Deze verkocht na schade en een mooie Alfa Romeo 159 SW 1.8 gekocht. Na een tijdje was ik deze ook weer beu en kocht ik een van mijn favoriete auto's, de Lancia Thesis 3.2 24V V6. Deze auto bezit ik nu nog steeds maar sinds de laatste autoRAI ben ik gestrand bij de MINI stand en had ik mij, voor de lol, ingeschreven voor een proefrit in een MINI cooper. Na enkele telefoontjes van de MINI dealer toch maar een afspraak gemaakt voor een proefrit in een MINI one 1.2 en tja... dat beviel mij toch wel érrug goed! Zo goed zelfs dat ik in één keer de knop heb omgezet en heb besloten de Lancia in te ruilen (of voor die tijd nog te verkopen...). Na een zeer scherpe offerte heb ik, in afwachting van goedkeuring van de financiering, besloten om het koopcontract te ondertekenen. Verwachte leverdatum is 15-08-2015. Even wachten dus nog.... Zo zie je maar hoe iets om kan slaan, van die-hard Italia liefhebber naar een superleuke pepper white MINI one 1.2.