Hi, ik ben Remco 42, getrouwd met Therese en vader van Lynden (2). Ook nog een kleine spaniel/beagle mix.
Na 8 jaar in een bedrijfswagen te hebben gereden wordt deze wegbezuinigd. Prive rijden we een oerdegelijke VW Tiguan dus daar moest een klein wagentje naast. Daarmee begon de zoektocht. Ik kwam via de Smart, Polo, aigo, C1 op een Mini terecht. Niet in de laatste plaats door een goede tip van mijn meisje. Mijn enige wens was dan de Cooper S. De rest is leuk, maar een stevige duw in de rug is toch wel erg lekker.
Deze week kwam ik bij een handelaar een mooie Mini Cooper S Park Lane uit 2005 tegen en heb deze na een stevige proefrit gekocht! Ik ben enorm blij met deze kleine skelter en hoop er ook veel plezier van te hebben!
Hi Allemaal, ik ben Remco en stel me graag voor..
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: Hi Allemaal, ik ben Remco en stel me graag voor..
Welkom en veel plezier hier.... en we zijn dol op foto's...
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als dat maar geen verwarring gaat opleveren, twee Remco's met een Cooper S...
Welkom!

Welkom!

"Orange is the happiest color!"

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met de aankoop! Uit ervaring weet ik dat het erg leuk is om naast een praktische auto een leuke fun auto er bij te hebben en daar voldoet de MINI uitstekend aan! Een Park Lane is meestal ook nog eens lekker vol uitgerust, dus daar ga je vast veel plezier aan beleven! Geniet er van! 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Welkom op het het forum Remco en gefeliciteerd met de aankoop van jullie fun car.
Zoals Louis al zei, we zijn dol op foto's
Zoals Louis al zei, we zijn dol op foto's

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- RemcoManuel
- Nieuw Lid
Bericht
Hi All, dank voor de berichten!! Ik zal snel even wat plaatjes schieten en delen. Ben er erg blij mee en hoop inderdaad nog wat veilige maar vooral fun kilometers te rijden met dat kleine scheurijzer!
Een praktische vraagje zonder de forum posts in te zijn gedoken. Is er onder de enthousiastelingen een man of vrouw die eens technisch naar mijn wagen kan kijken, het liefst in de buurt van Delft/Nootdorp? Ik heb mijn Mini gekocht via een handelaar met een half jaar Autotrust garantie en APK tot maart komend jaar.
Ik heb er wel iets voor over om hem eens door een enthousiaste kenner op de brug te laten zetten.
Een praktische vraagje zonder de forum posts in te zijn gedoken. Is er onder de enthousiastelingen een man of vrouw die eens technisch naar mijn wagen kan kijken, het liefst in de buurt van Delft/Nootdorp? Ik heb mijn Mini gekocht via een handelaar met een half jaar Autotrust garantie en APK tot maart komend jaar.
Ik heb er wel iets voor over om hem eens door een enthousiaste kenner op de brug te laten zetten.
- Manick
- Sponsor
Bericht
Welkom hier met je MCS, Park Lane uitvoeringen zijn altijd mooie varianten
Ik wil best je Mini wel nakijken enz, maar zit wel in de buurt van Amsterdam
Ik wil best je Mini wel nakijken enz, maar zit wel in de buurt van Amsterdam
- RemcoManuel
- Nieuw Lid
Bericht
Hi Manick, dank voor je aanbod. Daarover stuur ik je even een PB, OK?
Vond de Park Lane uitvoering inderdaad bijzonder. Had verschillende uitvoeringen bekeken waaronder een gave JCW uitvoering maar dat werd gauw een relatief oudere wagen, veel km's en best duur. Daarbij ben ik geen 18 meer :-) Anyway, na de gewone Park Lane uitvoering kwam ik ineens de CS tegen. Hij zit niet helemaal vol met opties, geen cruise control of PDC, maar van buiten ziet hij er gaaf uit. Ben er content mee ;-)
Vond de Park Lane uitvoering inderdaad bijzonder. Had verschillende uitvoeringen bekeken waaronder een gave JCW uitvoering maar dat werd gauw een relatief oudere wagen, veel km's en best duur. Daarbij ben ik geen 18 meer :-) Anyway, na de gewone Park Lane uitvoering kwam ik ineens de CS tegen. Hij zit niet helemaal vol met opties, geen cruise control of PDC, maar van buiten ziet hij er gaaf uit. Ben er content mee ;-)
Onze sponsors