Zo, bij deze stel ik mij even voor.
Mijn naam is Jan-Erik Beverdam, 52 en van vroeger uit een Mini rijder. Ik had vroeger in mijn collectie een
Mini 1293 uit 1971, Morris Cooper MK1 uit 1966, een clubman Estate en Innocenti Cooper. Dat was allemaal in de jaren 80 en 90.
Voor een aantal jaren Mini vaarwel gezegd en een TVR Griffith 500 en een 3000M aangeschaft. Beide zijn nog in mijn bezit. Naast de dagelijkse 7 zitter is er nu ook en Cooper S Chilli type R56 bijgekomen. Kleur donker grijs met zwart dak, vol leder, donkere ramen en met zwarte Sparco velgen.
Hopelijk gaan we veel plezier beleven aan de Cooper, de eerste indruk was niet verkeerd.
Gr. Jan-Erik
Griffer500 stelt zich voor
- griffer500
- Leerling Mini lid
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Griffer500 stelt zich voor
eerste indruk is zeeeker niet verkeerd!:D
welkom hier! en welkom thuis zeg ik maar zo!!:D
welkom hier! en welkom thuis zeg ik maar zo!!:D
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Welkom op dit mooie forum Jan-Erik.
Het leest als een hele mooie R56 en toevallig zijn wij hier dol op plaatjes bij de praatjes, dus kom maar op met die foto's
Het leest als een hele mooie R56 en toevallig zijn wij hier dol op plaatjes bij de praatjes, dus kom maar op met die foto's

- griffer500
- Leerling Mini lid
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Welkom en veel plezier hier....
Om een of andere reden heb ik het gevoel dat deze niet zo blijft zoals ie op de trailer staat....
Om een of andere reden heb ik het gevoel dat deze niet zo blijft zoals ie op de trailer staat....
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors