Hallo allemaal, rijdend in een New Mini vergeet je de tijd... Ik ben zo ongeveer een jaar lid van de club, maar ben er niet toegekomen om mij voor te stellen. Bij deze dan. Op juni 2014 kocht ik mijn eerste Mini; een Mini Cooper S ParkLane van oktober 2006 met 28.220 NAP km op de teller. Een lot uit de loterij... Full options, onderhoud volgens schema. Inmiddels staat de teller op 57.000 km, want ja rijden is great fun met zo'n Mini Kart met zo'n ruw Tritec motorblok, een loeiende M45 Eaton compressor en een schakel duidelijke Getrag 6 bak. Mijn zoon noemt het pure rijbeleving! De auto nodigt uit tot rijden, accelereren, tussensprintjes en in Duitsland...ach jullie snappen het al. Geen problemen tnt; bedrijfszekere auto dus als zuinige Nederlander ben ik meer dan tevreden. Foto's volgen nog. Brutale vraag waar koop ik een asbak voor deze auto zonder de hoofdprijs te betalen bij de dealer?
Oh ja dit is mijn eerste Mini maar ook de laatste want ik heb besloten deze in stand te houden en op te rijden...
Groetjes Jeroen
Beter laat dan nooit
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
Re: beter laat dan nooit
welkom Jeroen!
Ik heb nog wel een asbak liggen, weet niet of hij past
ongebruikt, mag je hebben
Ik heb nog wel een asbak liggen, weet niet of hij past
ongebruikt, mag je hebben

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- 78Ray
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Beter laat dan nooit
Welkom, hopelijk ga je de asbak niet gebruiken waarvoor hij bedoeld is. Roken in een auto is zoooo zonde, tenzij het een cabbie is 

[align=center][tr=test-align:center][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/76069.jpg[/img][/td][td=border:1px solid #cccccc;][img]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/13622/77299.jpg[/img][/td][/tr]
[/align]
- jtkvandersteen
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallo Mak, bedankt voor het aanbod. Ik zoek de artikelcode op en dan kunnen wij kijken of het dezelfde is. Groet Jeroen
PS ik rook niet, mijn auto is 'as clean as a whistle'
- Mak
- Mod virus alert!
Bericht
daar ben ik blij omjtkvandersteen schreef:Hallo Mak, bedankt voor het aanbod. Ik zoek de artikelcode op en dan kunnen wij kijken of het dezelfde is. Groet Jeroen

- jtkvandersteen
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallo Mak, wat de asbak betreft. Aan de overkant onder het woord MINI staat het volgende nummer 6800695-03. Ik neem aan dat dat het artikelnummer is. Staat dat ook op jouw exemplaar? Ik hoor het graag. Mocht jij een fotootje hebben.... Groet Jeroen
Onze sponsors