Mocht ik ooit vragen hebben over de Mini dan ben ik hier aan het goede adres heb ik begrepen, wel zo leuk als die vraag dan niet mijn eerste post is.
Ik ben een ouwe l*l die vanmorgen geproefd heeft van het leuke rijden in een Mini Cooper S. Een autootje die er op korte termijn gaat komen, gewoon voor erbij, voor de spielerij.
Na eindelijk de stap te hebben genomen er eens in te rijden snap ik de passie van sommigen voor deze leuke kleine krachtpatser.
Spielerij
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Spielerij
Live live to the max Dick, welkom!
Was zelf eerder dit jaar ook meteen verkocht na een ontzettend leuke proefrit en nu een paar maanden verder ben ik al aan de tweede 'S' bezig.

Was zelf eerder dit jaar ook meteen verkocht na een ontzettend leuke proefrit en nu een paar maanden verder ben ik al aan de tweede 'S' bezig.

"Orange is the happiest color!"

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoi Dick, welkom op het forum en veel succes met je zoektocht naar de voor jou perfecte S.
Leeftijd speelt geen rol om plezier aan een auto te beleven, ik ben zelf ook geen 20 meer maar heb heel veel schik van mijn S'je
Leeftijd speelt geen rol om plezier aan een auto te beleven, ik ben zelf ook geen 20 meer maar heb heel veel schik van mijn S'je

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Dick
- Nieuw Lid
Bericht
Dank voor het welkom!
En wat leeftijd betreft, in een Mini voel je je in elk geval weer even een jonge god...
@Berthil, mooie site heb je!
En wat leeftijd betreft, in een Mini voel je je in elk geval weer even een jonge god...

@Berthil, mooie site heb je!

Onze sponsors