Rijd ik al 4,5 jaar mini, heb nu 2 wkn de nieuwe nieuwe en kom vandaag voor het eerst deze site tegen.
Ik moet me schamen, maar wist niet beter.
Leuke fora met goede info!
Ik heb een Cooper S, BRG met zwart dak, leer, regensensor, de kekke keyless AB, sperdiff, ben helaas teruggekomen van het laten inbouwen van een navigatie systeem, heb daar een beetje "spijt"van.
Nieuw na al 4,5 jaar mini...
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja kunt het in 1x goed maken..door 22 april mee te rijden met MINI's voor kika
groetjes
piedro
Re: Nieuw na al 4,5 jaar mini...
welkom...vangrafhorst schreef:Rijd ik al 4,5 jaar mini, heb nu 2 wkn de nieuwe nieuwe en kom vandaag voor het eerst deze site tegen.
Ik moet me schamen, maar wist niet beter.
Leuke fora met goede info!
Ik heb een Cooper S, BRG met zwart dak, leer, regensensor, de kekke keyless AB, sperdiff, ben helaas teruggekomen van het laten inbouwen van een navigatie systeem, heb daar een beetje "spijt"van.
ja kunt het in 1x goed maken..door 22 april mee te rijden met MINI's voor kika

groetjes
piedro
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
is een mini rit met mini's en MINI'S
en die rijden een toertocht en de opbrengst gaat naar kika..of wel kinder kanker fonds
in schrijving minimaal 7,50 meer mag altijd..en bij 99 inschrijvingen doet demelza ook mee
gewoon doen in in amersfoort..wordt een superr dag
en die rijden een toertocht en de opbrengst gaat naar kika..of wel kinder kanker fonds
in schrijving minimaal 7,50 meer mag altijd..en bij 99 inschrijvingen doet demelza ook mee

gewoon doen in in amersfoort..wordt een superr dag
- vangrafhorst
- Nieuwsgierig
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Ha vangrafhorst. Welkom van een van de andere BRG-fanaten onder de NewMINIclubbers
Leuk dat je ons toch gevonden hebt, al heeft 't ff geduurd. Kom gewoon 's naar een meeting en je bent verkocht. Dan weet je ineens dat een MINI niet gewoon een kicke-autootje is, maar heel veel los maakt bij heel veel mensen. Een heel apart gevoel. Doen! Je bent van harte welkom!!

"We've got a thing that's called...MINI love"
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook jij welkom bij de NewMINIclub. Ik reed ook al bijna een jaar MINI toen ik via iemand z'n foto op een andere site hier terecht kwam. Des te leuker dat je op zo'n manier ineens bij zo'n clubje terecht komt. 4,5 jaar MINI is al behoorlijk lang en je hebt er dus veel ervaring mee, die je met ons kan delen!
Mooie MINI is het in een goede kleur. Leef je uit en misschien tot 22 April (meeting voor het goede doel; KiKa(klik))??

Mooie MINI is het in een goede kleur. Leef je uit en misschien tot 22 April (meeting voor het goede doel; KiKa(klik))??

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors