Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Sybke
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen

29 nov 2015, 19:29

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik ons even voorstellen. Wij zijn Sybke en Au3 en vanaf maandag weer in het bezit van een Mini. Hebben er in 2003 ook eentje gehad, helaas maar een paar jaar van kunnen genieten. We hebben nu niet een nieuwe en niet de meest luxe uitvoering, het is een Mini One D van 2012 en komt bij Renova Breda vandaan. Maar het is een Mini, dus heel veel rij plezier. Iedere dag met een big :D in de auto. Vrijdag krijgen de achter ramen een tintje, de voor portieren twijfel ik nog een beetje over. Met name over de "slijtage" van de folie als iedere keer het raam op en neer gaat. Iemand ervaring.. Heb al gelezen dat ik voor wat extra trekkracht in Den Haag terecht kan 8) Voor verder aanpassingen zal ik eens rondkijken hier op het forum. Heb nog wel een vraagje over het stuurwiel. Er zitten wel knoppen op voor de telefoon bediening, maar volgens de dealer zijn deze bij dit model niet aangesloten. Kan ik hier wel iets mee, of wordt het een dure aangelegenheid. Hebben een uitvoering met navigatie aan de toerenteller, kan ik hier ook een andere steun aan monteren zodat ik daar bv mijn telefoon kan plaatsen. Zie jullie reacties graag tegemoet en wellicht zien we elkaar eens tijdens een ritje ergens in den lande

Greetz Sybke en Au3
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Re: Even voorstellen

29 nov 2015, 19:32

Welkom Sybke en Au3 en veel plezier hier :rijden

Terug naar “Who are U?”