Allereerst de beste wensen voor een mooi mini jaar met vele veilige kilometers, leuke meetings en alles wat met mini te maken heeft.
Zoals het hoort stel ik mij ook graag even voor nu we na jaren gelukkig toch een mini geheel naar onze wensen bij Milo Klijn in Sprang Capelle gevonden hebben; een Cooper S Clubman van aug 2010 voorzien van de N18 motor. Het is een BE import van de eerste eigenaar en geheel dealer onderhouden bij BMW/Mini Gent. 63k op te teller en voorzien van alle opties waar ik heel erg blij mee ben

Na een reeks van auto's maar vooral door het gemis van onze rijdersauto, een Z4 2.5iS cabrio aut uit 2006 bleef onze liefde voor mini bestaan en hebben we gisteren besloten onze clubman te kopen.
Waarom een Clubman en geen cabrio zullen jullie je misschien afvragen... omdat we de clubman qua model met de suicide door super gaaf vinden, mijn vriendin in de Z al vaak te veel last had van de zon op haar erg blonde koppie en we een clubman S hebben kunnen vinden met dubbel panoramadak

Wat ik vooral gaaf vind is de automatische bak met Sportknop en de F1 flippers op het stuur. Als je daar eenmaal mee gereden hebt, de Z had dat voor mij voor het eerst, wil je haast niet anders meer als je de keuze hebt dus ook dat is een dikke + naast alle andere opties. Ik heb geloof ik alleen kunnen vinden dat hij de HK upgrade niet heeft, verder alles wat je je kunt wensen incl de N18 motor die aanzienlijk minder problemen geeft dan het voorgaande blokje.
Naast de mini hebben we nog een samurai uit 86 (wel eentje met een soft top) waar ik zo af en toe lekker het terrein mee in ga en een oude liefde, mijn honda VT1100 uit 85.
We wonen lekker centraal in NL, in Hilversum dus hopen jullie op minimeets te ontmoeten.
Grtjes, Jelmer.