Mini fan met terug een mini

Stel je hier even voor.
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

Mini fan met terug een mini

20 jan 2016, 16:59

Hallo iedereen, mijn naam is Steffen, daar is naast het BB forum niet echt een forum voor mini's en aangezien ik me meestal bij een forum aansluit van wat ik een wagen heb doe ik dit hier ook met veel plezier.

Ik ben nu nog 33 jaar, getrouwd en 2 prutsen van kinderen van nu bijna 5 jaar en 2,5 jaar.

In 2006 had ik nog een Mini one park lane aangeschaft, deze wagen is er nog steeds maar door gezinsuitbreiding in 2011 hebben mijn ouders deze in 2010 overgenomen. We zijn dan overgeschakelt op de BMW E61 525D die we al hadden en voor de MINI een BMW E87 116i. Deze hebben we 2e hands aangeschaft en gaan we nu verkopen. Hij is 11 jaar, in perfecte staat en krijgen nog een mooi bedrag terug. De BMW E61 hadden we eind 2013 al ingeruild voor een volvo V60 D4

We hebben gekozen voor de nieuwe Mini clubman, toen ik deze zag was ik er onmiddellijk van weg. Wat voor een maxi was deze mini geworden. Degelijk afgewerkt, mooi, ... een gezinswagen, zelfs wat groot als tweede wagen eigenlijk, maar nadat mijn vrouw ook overtuigt was was de beslissing snel gevallen.

Hij wordt voorgesteld in het desbetreffende forumonderdeel. Alleen nog wachten op de levering :)
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Mini fan met terug een mini

21 jan 2016, 11:48

Welkom Steffen! Ik kan je vertellen, de nieuwe clubman is fantastisch! Veel plezier met aftellen voor je nieuwe ride!
Gizmoke
One wheel wonder
One wheel wonder

21 jan 2016, 19:20

Bedankt :)

Ik heb degelijke rit gereden in een full option cooper SD met JCW pakket ... ik wist onmiddellijk welke wagen het ging worden :) Ook al is het voor de vrouw, ik denk dat ik er ook veel met ga weg zijn.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

25 jan 2016, 11:41

Welkom Steffen en veel plezier hier :rijden

Terug naar “Who are U?”