Even voorstellen

Stel je hier even voor.
MartijnA3
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Even voorstellen

25 jan 2016, 13:44

Hallo allemaal,

Ik ben Martijn, getrouwd en 2 dochters. Wij hebben een Volvo S60 uit 2001 die mijn vrouw voornamelijk gebruikt voor korte ritjes naar haar werk, ze neemt dan mijn dochters mee die dan naar school worden gebracht. Verder gebruiken wij de auto voor vakanties naar Frankrijk en naar familie en vrienden waarvan de meeste niet echt in de buurt wonen.
Voor mijn werk krijg ik echter de beschikking over een leasauto, waardoor de Volvo overbodig wordt. Die gaan we dus te koop zetten.
Voor mijn vrouw gaan we dan op zoek naar een andere auto, dudget 6000-6500 euro. We kunnen natuurlijk kiezen voor een Aygo oid, of een Renault Clio.

Maar we willen gaan kijken of we voor dat bedrag een geschikte Mini kunnen vinden, want het is de droomauto van mijn vrouw. Vrouw blij, ik blij, toch? :wink:

Eerst dacht ik dat het niet zou lukken, maar er zijn best wel wat leuke Mini's te krijgen. Door dit forum ben ik er in ieder geval al achter dat we moeten kijken naar een Mini van ná 07/2004, voor de rest is het rustig zoeken tot we er 1 vinden die ons aanstaat. We hebben wel even de tijd.

Tussendoor zal ik dit forum eens even verder doorspitten!

Groet,
Martijn
Laatst gewijzigd door MartijnA3 op 25 jan 2016, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
iDuc
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Even voorstellen

25 jan 2016, 14:45

Welkom... en goed plan om voor een 'leuke' auto te gaan naast de leasebak :)
MartijnA3
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: Even voorstellen

26 jan 2016, 19:08

Nou, dat ging snel! :D

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”