Hallo allemaal!

Stel je hier even voor.
b0b
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Hallo allemaal!

06 feb 2016, 15:40

Hallo allemaal,
mjin naam is Hendrik, en een echte MINI eigenaar ben ik nog niet helaas...
Maar ik ben druk zoekende naar een mooie R53.

hier voor reed ik in een mooie oude BMW 528i E28 maar die heb ik helaas van de hand gedaan ivm roest en motorproblemen:'(.
In eerste instantie wou ik weer een BMW. maar de nieuwere modellen trekken mij, los van de aandrijving en de 6 cylinder, niet zo. Ik vind ze trouwens ook wat zwaar.
Omdat ik mijn auto amper nodig heb voor werk (1x in de twee week heb ik hem echt nodig), was ik opzoek naar een leuke lichte speelse auto waar ik af en toe ook een beetje aan kan sleutelen.

Sinds een paar weken ben ik dus verlieft geworden op de R53. Ik vind het een schitterend wagentje met karakter. Dus de zoek tocht is begonnen met een buget van 6000-7000 euro naar een liefst orgineel NL R53 met een goeie onderhouds historie en KM stand van het liefst <120.000 Km.
Ik heb me er al aardig over ingelezen op verschillende fora (waaronder deze) maar ik zal zeker nog vragen hebben en waar kan ik die nou beter stellen dan hier! dus zo doende heb ik mij aangemeld.

Mocht iemand een leuke R53 tekoop hebben/weten staan (het liefts org. NL) hoor ik het natuurlijk graag. :mrgreen:
ondertussen gaat mijn zoektocht gestaagd door, en ik houd jullie op de hoogte!

groet,

Hendrik
We
WenMini

Re: Hallo allemaal!

07 feb 2016, 14:44

Hallo Hendrik,

Welkom hier! Ik ben ook net nieuw. Succes met de zoektocht.
Gr.
WenMini
b0b
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 feb 2016, 20:15

dank jullie wel allemaal!
Ik zoek gestaagd verder op het www. hopelijk kan ik komend verlof (zit nu op zee) eens een kijkje nemen bij een mooi exemplaar. heb er nu al zin in!
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 feb 2016, 11:54

welkom! veel plezier met zoek, je vindt vast een mooie Mini
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”